YAKUT-6.Bölüm
"Zaten bu kadar kolay olamazdı!"dedim
yaşadığım şoku atlatmaya çalışarak.Koltuğun cebinde duran telefonu aldım ve aşağı attım takip ediliyor olabilirdik.
Kulaklığa"Tolga tuzak kurulmuş ateş açıldı üstümüze,ne yapalım?"dedim Kutay hareketlenmişti üstüne kapandığım için nefesi boynuma değiyordu."Akın iki kilometre sonra yol ayrımı var sol taraftan gir,araç yolluyorum!"dedi Tolga bağırarak.
"Akın!Kutay'ın kanaması başladı tekrardan!"dedim ve yarasına elimi bastırmaya başladım.
Kutay doğrulmaya çalışıyordu.Kurşunlardan biri tekrar arabaya isabet etti.Ön tarafa uzanıp torpidodan bir silah aldım ve camdan arabalara ateş açtım.Bir arabanın tekerleği patlayınca yoldan çıktı ve ormanlık araziye uçtu.
"Yasemin sakin ol yol ayrımına geldik,Kutay'ı yavaşça doğrult ve hızlıca çıkmak için hazır ol.Araba değişikliği yapacağız."dedi Akın.Silahı koltuğa bıraktım ve Kutay'ın boynundan tutup yavaşça kaldırdım.Dişlerini sıktığı kasılan çenesinden belli oluyordu.Elimle alnındaki terleri sildim ve saçlarını arkaya doğru ittim.Elini karnındaki elimin üstüne koyduğunda acısının fazla olduğunu anladım.
"Özür dilerim,seni arkamda bırakıp ilerlediğim için,adama engel olamadığım için özür dilerim."diye fısıldadım.Başını omzuma yatırdı.
"Adamı çok güzel dövdün,bunu görmeye değer,bir daha benden özür dileme."dedi benim gibi fısıldayarak.
Akın arabayı durduğunda hızlıca indi ve arka kapının önünde siper aldı.Kutay'ın koluna girip hızlıca arabadan indim,daha sonra onu indirdim ve koltukta duran silahı diğer elime aldım. Önümüzde duran araca yürümeye başladık,arada arkamı kontrol ediyordum.Akın hızlıca yanımıza koştu ve arabanın kapısını açtı.Hepimiz bindikten sonra arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.Arka tarafta büyük bir çatışma vardı.
Kutay'ı tekrar dizime yatırdım ve yarasına bastırmak için elbiseden bir parça yırttım.
Akın"Bu şekilde olmaz eve gitmemiz gerek,Mert veya Pelin bize yardımcı olabilir."dedi umutsuz bir şekilde.
"Kutay dayanabilir misin?"diye sordum.Normalde asla izin vermezdim ama yine bir tuzak kurulmuş olabilirdi ve bu sefer kendimizi riske atamazdık.
"Dayanırım,eve gidelim."dediğinde Akın telefonundan evin yolunu açtı.
Kutay terledikçe kan olmayan elimle alnındaki terleri siliyordum.
Sonunda eve vardık,Kutay'ı arabadan indirdik ve Asuman Teyze’nin getirdiği tekerlekli sandalyeye oturttuk.Akın sandalyeyi asansöre doğru sürdü,hızlı davranıp tuşa bastım.Odasını açmışlardı yatağındaki yorganı kaldırdım ve yatağa uzanmasına yardım ettim.Mert ve Pelin'de yanımıza gelmişti.
Ellerimde Kutay'ın kanı duruyordu.Kanının akmasına engel olamamıştım,arkamı dönmüştüm evet kasıtlı yapmamıştım ama engel olabilirdim düşünebilirdim.Dora destek olmak ister gibi sırtımı sıvazladı ardından beni banyoya yöneltti,ellerimi yıkadım ve dolaptan temiz bir havlu alıp kuruladım.Ne zaman odaya girdiğini görmemiştim dikkat edemeyecek kadar kötü bir haldeydim.
"Ben odama gidip üstümü değiştireceğim,bir şey olursa haber verin."dedim zar zor.
"Yardım edebilirim."dedi Dora.Onaylar gibi başımı salladım ve odadan çıktık.Anahtarımı oda numarasının üstünden alıp kapıyı açtım ve direk giyinme odasına girdim.Dora'da peşimden geldi.Ayaklarım sanki beni daha fazla taşımak istemiyordu.Kenarda bulduğum pufa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKUT
Teen FictionYAsemin-KUTay Şuan gecenin bir yarısı ve ben her gece hayatı yeniden keşfettiğim penceremden, bu gece de ikimiz için bakıyorum. Bu gece ıslak sokakların, loş ışıkların altında ben ve insanların ayakları altında ezilen düşlerim var. Kendimi ifade ede...