Selammm oylama ve yorumlarınızı bekliyorum bu bölüm Kutay ve Yasemin'in birbirlerini daha çok tanıma ve vakit geçirme bölümü olacak.
kurgubura hesabındaki kurguya da destek olursanız sevinirim.Bu arada YaKut adına bir Spotify çalma listesi oluşturdum,zamanla daha çok şarkı eklerim.https://open.spotify.com/playlist/2fJDds4xGCcP8tShTVZh9J?si=QxUXRAR5QHmgb1WPBwHOAw&pi=e-_kFf6nEYRFq4 bağlantı bu.YAKUT-8.BÖLÜM
Gün sonunda kendimizi çimenlere uzanmış ve kahkahalar atarken bulduk.Çocuklarla eğlenmek bize iyi gelmişti.Onların yarasını sarmak için mutlaka çabalayacaktık.
Hava kararmak üzereydi.Çocuklarla vedalaşıp biraz gezecektik.Geldiğimizden beri görev dışında hiç dışarı çıkmamıştık.Çimenlerin üzerinden doğrulum ve ayağa kalktım.
Ayağa kalktığımı gören Yağmur tekrar bana sarılmak için geldi.Sarılması için diz çöktüm.Kucak dolusu sarıldıktan sonra kulağıma yaklaşıp"Sözünü tuttuğun için ve hediyeler için teşekkür ederim."dedi.Onu kucağıma aldım.
"Yağmur,güzel bebeğim benim.Böyle mutlu olursan,düzenli geliriz biz Kutay abinle.Tüm arkadaşlarına da hediye alırız."dedim ve yanağından bir tane daha öptüm.
"Kutay abi çok iyi birisi,onu çok sevmelisin bence.Çünkü sen bizimle oynarken ben ona baktım bize gülümseyerek bakıyordu ve gözleri parlıyordu."dedi.Küçük bir kahkaha attım.
"Kutay abin çocukları çok seviyor ve onlara bakarken gözleri parlıyor.Benimle değil sizinle alakalı bir durum küçük hanım.Sizi gemide uyardığımı hatırlıyorum."dedim.
"Tamam kızma,bende onu çok seviyorum."Küsmüş gibi yaptım."Seni de çok seviyorum üzülme."dedi boynuma sarılarak.
Yurttan çıkan bir görevli çocukları içeri çağırdı.Yağmur'u kucağımdan indirip görevlinin yanına gitmesi için bekledim.Gittikten sonra erkek çocuklarıyla vedalaşan Kutay'ın yanına gittim.
"Bay centilmen gitmemiz gerek."dedim hafif bir tavır sergileyerek.Bugün kafamızı dağıtmak ve tekrar çocuk olmak için dışarı çıkmıştık küçük ironilerden zarar gelmezdi.
Gülümseyerek kafasını bana çevirdi ve"Gidelim bayan asi,gidelim."dedi.Hala onu Yağmur'dan kıskandığımı düşünüyordu.Yani belki birazcık kıskanmış olabilirdim.
Kutay'ın vedalaşması bitince arabaya bindik.Biner binmez kendimizi koltukların üzerine salıverdik.Bünyem çok gülmeye alışık olmadığı için yorulmuş olabilirdi.
"Çok tatlılardı,insanın içinde bir his oluyor çocuklarla vakit geçirince."dedi Kutay.
"Evet."dedim kısa keserek.Gerçekten yorulmuştum ama daha çok eğlenmek istiyordum.Bana tam döndü.
"Sen bana trip mi atıyorsun."deyince belli etmeden bıyık altından güldüm.
"Trip falan atmıyorum,iftira atan kişilerle çok fazla konuşmamayı tercih ediyorum."dedim ona bakmadan.Bakarsam yumuşardım ve ben bu oyunu sürdürmek istiyordum.
"Tamam,seni güzel bir yere götüreyim o zaman.Kafamız dağılır."dedi.Kafamı tamam der gibi salladım.
***
Arabanın durduğunu hissettim ama gözlerimi açmadım."Yasemin geldik."dedi Kutay.
"Tamam kalktım."dedim ve torpidoda duran soğuk suyu alıp içmeye başladım.Ayılmak için iyi gelecekti.
Arabadan indiğimde kapıya yaslanmış Kutay'ın yanında durdum."Kutay bura nere?"dedim.
"Başını kaldırsan göreceksin."dediğinde başımı kaldırıp karşıya baktım.Kocaman bir lunapark duruyordu karşımda.Ağzım bir karış açık kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKUT
Teen FictionYAsemin-KUTay Şuan gecenin bir yarısı ve ben her gece hayatı yeniden keşfettiğim penceremden, bu gece de ikimiz için bakıyorum. Bu gece ıslak sokakların, loş ışıkların altında ben ve insanların ayakları altında ezilen düşlerim var. Kendimi ifade ede...