15.Bölüm

16 2 2
                                    

Helüüüü neredeyse yarı final olduk denebilir yaklaşık 30 bölüm olacağı içinnn ayyyğ iyi okumalarrr diliyorumm

Selen ve Tolga'ya sövme butonu küçük yıldızdırrr hepsinden nefret ediyoruz çünküüü boll gerçeklii bir bölüm olunnn🫠🤍

kurgubura hesabına destekk

YAKUT-15.Bölüm

"Ben Sinan BOZDAĞ."

Ağzım şaşkınlıktan bir karış açılmış kaşlarım çatılmıştı.Adam bu halimi garipsememişti fakat sözüne devam etmek için benim bir şey dememi bekliyordu."İyi de sen öldün,yoksa ben de mi öldüm?"dedim anın şoku ile.

Güldü ve"Ölmedim korkma,yalnızca geçmişteki bir karar sebebi ile yalandan ölmüştüm.Ayrıca öbür tarafın böyle olduğunu düşünmüyorum."dedi.Kendimi biraz da olsa toparladım ve karşımdaki adamı yani Yasemin'in babasını incelemeye başladım.Demek ki siması bu yüzden tanıdık geliyordu.Yasemin babasını az çok andırıyordu.

"Anlat o zaman Patron,sevdiğim kadının hayatını mahveden bütün umudunu yitirmesine sebep olan hikayenin geçmişini anlat bana."dedim sertçe.Babası olabilirdi ama bu onun hayatını mahvettiği gerçeğini değiştirmezdi.

Kendisi de yediremiyordu bence kendine.Hiçbir baba çocuğunu bırakmamalıydı.Yasemin babasını affeder miydi muamma ama hemen görmesini veya öğrenmesini istemiyordum.Çünkü üst üste kaldıramazdı tüm bu olanları."Yangın bilinçli yapılmış bir oyundu.Yasemin için gerekli bütün tedbirleri almıştık zaten.Geriye kalan tek şey diğer insanların inanmasıydı.Bu da gayet kolaydı.Sebebe gelirsek bu örgütü tahmin edeceğin üzere ben ve eşim kurduk.Gizli kalmamız mühimdi.Şuanlık senden başkası bilmesin söylediklerimi."dedi.

"Neden bir örgüt kurma ihtiyacı duydun?Mutlu bir yuvan vardı sonuçta."dedim gözlerimi kısarak.

"Çünkü ben kız kardeşimi uğraştığımız pislik tacizcilerden birisi yüzünden kaybettim,kimsenin harekete geçtiği falan yoktu.Kendi işimi kendim halletmeye karar verdim.Önce işimi gizli yürütüp birkaç holding ile büyük ortaklıklar sağladım.Bunlardan birisi de sizin holdinginiz Aslan Holding.Baban kadim bir dostumdu,işlerin sana kalmasını istiyordu çünkü zekana ve cesaretine güveniyordu ta ki abin araya girene kadar.Kıskançlık ağır bastı ve her şeyi batırdı.Abin çok büyük hatalar yaptı Kutay ve bundan biz de etkilendik çünkü büyük bir zarara uğradık.Şuan toparlasak bile abin holdingin başında olduğu sürece biz yine zarara uğrarız.Baban bunu öngördüğü için bir akşam ailecek yemeğe davet etti bizi.Gelecekte örgütün ana kadrosuna dahil olmanı garanti etmek için."dedi.

Şuandan itibaren hayatımın tamamen farklı olduğunu kabullenmiştim.Şimdiki konumumu benim bile haberim yokken babam ayarlamıştı.Aslında kabul etmek veya etmemek yoktu yalnızca bunların normal olduğunu düşünmemiz için bize bir seçenek sunmuşlardı.Yani örgüte seçilen kimse normal biri değildi hepsinin geçmişinin örgüte değmiş bir noktası vardı.Örgüt aslında işine yarayacak kişileri dahil etmişti kadrosuna.Eğitim vererek daha da güçlenmeyi planlıyordu.

"Yani seçilen kimse normal değil doğru mu?"dedim teyit etmek için.Başını onaylar biçimde salladığında hayret ediyordum.Her haltıma karışan babam bu yüzden savcı olmamı istemiyordu.Çünkü o benim işimi garantilemişti,beni holdingin başına geçirip öldükten sonra bile örgütün güçlenmesi için elinden geleni yapacaktı.

"Abin bize yardım ediyor,bu yüzden kızımı bulmak biraz daha kolaylaşıyor çünkü abinin çevresi çok geniş."dediğinde şaşkınlıktan dilimi yutacaktım.Beni kandırmıştı,aslında her şeyden haberi vardı yalnızca hisselerin geri kalanını da alabilmek için habersiz davranıyordu.Şuanlık bundan bahsetme gereği duymamıştım.Tek bildiğim hisseleri ona vermeyecek olmamdı.

YAKUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin