Part2

435 8 0
                                    

Miután beraktunk mindent a szobánkba és mindent a helyére tettünk vissza lementünk Petiékhez!

M:, - Na itt vagyunk! Szóval mikor is jött nektek ez az ötlet hogy költözzünk ide?

B:, - Hát igazából Lilivel fogadtunk és az volt a feltétel hogy ha én nyerek akkor ide fogtok kölözni veled együtt!
A másik részt pedig majd mondja drága hudom...

L:, - Jajj Bazd már meg Pető Brúnó!
Most ki fog nyirni Mila! De ok mondom... A másik rész az volt hogy ha én nyerek akkor... Hát...

M:, - Jajj Liló! Mit csináltál?

L:, - Ha én nyerek összejön veled Brúnó!...

M:, - MIT MONDTÁL?
AZ ANYÁD ÚRISTENÉT! AZONNAL GYERE IDE PETŐ LILI! TE ESKÜSZÖM HOGY MEGFOLYTALAK!

L:, - Brunooo! Segíts!

B:, - Naaa nyugi Mila! Vagy azt akarod hogy én nyudtassalak le? Mi a fasz? Ezt hogy érti? Ajjaj!

M:, - MI BAJOD? Ugyan... Hagyad már magad! Mintha olyan könnyen letudnál nyugtatni.. Nem is ismersz!

B:, - Ooooh dehogy nem Babám... Dehogy nem!

M:, - Mi? A mid? És igen... Ekkor láttam meg hogy Marics Péter és Pető Lili már konkrétan fulladoznak a háttérben a röhögéstől...

M:, - Na ugye nem? Ugye rosszul gondolom és nem mondtatok semmit a kutyának!

B:, - Én kutya?ÉN? Szóval életed szerelme egy kutya?

....... Folytatjuk......

A bátyám szexy haverjaWhere stories live. Discover now