Part 14

231 5 0
                                    

Reggel hajnalban keltünk gyors ittunk kávét és már el is indultunk hazafelé! Pár óra mulva otthon voltunk már,kipakoltunk és kicsit pihenünk mert azért eléggé fáradtak voltunk de se baj!
Már délután volt mikor úgy döntött Manuel hogy ő elmegy sétálni,Laci és Lili vele mentek...

Ma:,-Skacok le megyek sétálni,valaki akar jönni velem?

Li:,-Ja én megyek!

L:,- Na zsataa!

P:,-Na na na... Nehogy nekem egy bokorban kössetek ki a csajommal mert vezetek!!!

L:,-Ugyan nyugi már,mi nem olyanok vagyunk mint te hogy bárkivel össze feküdjünk!

Ma:,-Főleg nem Lilit nem húznám meg!
Nem az én esetem,nem tetszik!

Li:,-Kapd be a faszomat! Mi bajod van velem?

Ma:,-Semmi... Semmi!

L:,-Van olyanod?

Li:,-Na inkább mennyünk!

Laciék elmentek,én meg egyedül maradtam Petivel és Brúnóval!
De hogyha minket össze járnak Petivel és egyedül hagynak akkor abból minden lessz csak rend és fegyelem nem!!!

M:,-Mit kéne csinálni fiúk?

P:,-Nekem lenne ötletem!...

B:,-Na?

P:,-Vidd szobára Milát engem meg hagyjatok aludni! Köszi... Pussz pá!
Peti fel ment a szobájába de amiben balfasz nem zárta be a szobáját és ami azt illeti ez nekem jól is jött!

B:,-Mila-szerelmem, hová mész?

M:,-Megbaszom a tasóm pofáját!

B:,-Baby neked eddig is ilyen mocskos volt a szád?

M:,-Ja,csak nem vetted észre! De remélem így is jó vagyok neked...
Mert ha nem akkor át élheted amit most Peti fog!

B:,-Nekem teljesen jó vagy így,de mégis mit akarsz csinálni a Petivel?

M:,-Rá zárom a fürdőt!

B:,-Hogy akarod a fürdőbe vinni?

M:,-Nem zárta be az ajtaját a szobának szóval bemegyek,azt mondom hogy kell egy pici segítség és mikor bemegy a fürdőbe rá fog baszni és be lessz zárva az ajtó!

Ezt meg itt tettem! Felrohantam gyors Petihez azt mondtam neki hogy "Tesó kéne egy kis segítség,nem tudom le venni az ablak tisztítót a szekrényről" és igen...
Amennyi közük van Marics Péternek meg a takarítának egymáshoz Peti nem tudta hogy nem ott van az ablak tisztító szóval rá basztam az ajtót és kulcsra zártam azt...

P:,-MARICS MILA HA EGYSZER KIJUTOK INNEN ESKÜSZÖM HOGY BELE FOLYTALAK EGY KANÁL VÍZBE!

M:,-Szeretlek tesó!

(Csak a szobák vannak be hangszigetelve! Szerk.❤)

B:,- Na,megérte?

M:,-Meg bizony! De ez csak a bosszú volt amiért két éve bezárt a szekrénybe!

B:,-MIVAN?

M:,-Nem meg mondtam hogy ha minket egyedül hagynak akkor abból minden lessz csak rend és fegyelem nem???

B:,- De igen... Viszont arra nem gondoltam hogy ennyire nagy nálatok az a bizonyos "Testvéri szeretet"

M:,-Nállunk órjási...

A bátyám szexy haverjaWhere stories live. Discover now