Reggel mikor felkelt már mindenki és megreggeliztünk eszünkbe jutott hogy milenne ha elmennénk a tenger partra egy kicsit lazulni... És persze agyon szopatni egymás fejét!
Mikor oda értünk lepakoltunk és levettük a pólónkat meg a rövidnadrágot!
L:, - Na ki jön velem a vízbe?
M:, - Én szivesen megyek, de ha egy ujjal is hozzám mertsz nyúlni hogy bele dobj esküszöm hogy bele folytalak a vízbe!
P:, - Hallod Manu! Gyere már!!!
Ma:, - Na mivan tes?
Közben én és Laci bementünka vízbe! Persze Brúnó is jött azzal a kifogással hogy ismeri Lacit és tudja hogy mennyire nyomulós a jó nőkre.. De szerintem csak be akart jönni magától! Na mind1...
P:, - Szóval... Ki kéne baszni Milával!
Ma:, - Na mondjad mi a terv?
P:, - El kéne kapni a kislányt és bele kell baszni a vízbe!
Ma:, - Na zsa!
Petiék is bejöttek a vízbe Lili pedig kint napozott! Amikor láttam hogy Manuel felém jön kicsit furcsálltam de úgy voltam vele hogy biztos csak akar mondani valamit vagy a fiúkhoz megy akik mögöttem ölik egymást... De nem..
Ma:, - Sziiiaa Milaaa!
M:, - Hallod nem tudom mit akarsz de takarodj a közelemből Manuel!
Elkezdett Manu gyorsabban felém jönni és én pedig el futottam VOLNA ha Peti nem jön elém...
M:, - BASZNÁD MEG MARICS PÉTER! TAKARODJ MÁR ELŐLLEM!
P:, - Bocsi hugi de most véged!
M:, - BRÚNÓÓÓ SEGÍTSS!!!!
B:, - Mi a fasz? JÖVÖK MÁR SZIVEM!
Ma:, - Már késő Brúnó baba!
Manuel felkapott a vállára és konkrétam bele baszott a vízbe...
Mire Brúnó hősiesen felvett lerakott hogy a lábamon tudjak állni és letámadta Manuelt!
Peti csak szakadt a röhögéstől amég Laci hátba nem támadta..P:, - Bassza meg! Laci ez nem ér!
Mik vagytok ti biztonságiak???L:, - Ha kell igen!
Én sikeresen kiültem a partra ahol Lilivel beszélgettem és meg törölköztem mivel már este hat volt ezért haza kellett menünk de előtte valamivel ki kellett csalni a fiúkat is a tengerből akik éppen megölték egymást...
Li:, - Hogy szedjük őket ki onnan?
És most komolyan cápa csalit próbálnak csinálni Petiből???M:, - Nekem van egy ötletem... És igen! A bátyámból éppen cápa csalit készítenek!
MI A FASZ? Habááár... Már éppen ideje volt!Li:, - MI?
M:, - Semmi.. Semmi!
....... Folytatjuk.......
YOU ARE READING
A bátyám szexy haverja
RomanceÉletem szerelme a tesóm legjobb haverja.... De talán még sem ő az igazi? Olvassátok el a könyvet és Minden kiderülhet! FIGYELEM: 🔞 jelenetek Trágád szóhasználat CSAK ÉS KIZÁRÓLAG azoknak ajánlom akik szeretik Manuelt és Brúnót... Jó szórakozást❤️❤...