Ma megyünk vissza a többiekhez és ennek örömére a fiúk házi bulit rendeznek! Kinek másnak lett volna ez az ötlete ha nem az én drága bátyómnak?
Elkészültünk a bulival és már jöttek is a vendégek, vagyis Laci és Brúnó, Dani, Kevin, Azahriah, Desh, Andi és még páran! Ki mentünk JBL-en ordítattuk a zenét és megencéztünk éppen az én drága barátnőimmel beszélgettem Lilóval és Andival mikor oda jöt Manu....
Ma:, - Szia cica-baba! Jössz velem baszni?
M:, - Manuel te kurvára részeg vagy!
Hogy vagy képes fél óra alatt leinni magad a sárgaföldig?Ma:, -Akkor nem jössz?
M:, - Majd később fel megyek veled persze, de most inkább maradnék bulizni... Nem baj kicsim?
Ma:, - De később úgy megbaszlak hogy holnap lábra nem tudsz majd állni! Gyere most igyunk valamit!
M:, - Jólvan!
Ittunk egy keveset kicsit már én is éreztem a hatását az alkoholnak, de még Manuel mennyire érezhette?
Ma:, - Mostmár később van Béby! Gyere fel velem, mutatok valamit....
Közelebb húzott magához és itt már suttogta a fülembe a szavakat.
Ma:,-De amit megígértem azt be is fogom tartani ha jössz!
M:, - Csak menjünk már fel! Annyira nem bírom ha suttogsz a fülembe ilyeneket!..
Ma:, - Ettől beindulsz, tudom én!
Felmentünk a szobába Manu a falnak nyomott és elkezdtünk smárolni! Egy pillanatra abba hagytuk de csak addig amég Manu levette a pólóját és berakott az ágyba!
Elkezdtük egymásról lehámozni a ruhákat és mikor már nem volt rajtunk semmi Manu felvett egy óvszert és lassan belém hatolt... Majd egyre gyorsabban és gyorsabban és gyorsabban csinálta dolgát
M:,-Mah...Manuh! Túl.. Ahhh... Gyors.
Ma:,-N.. Nem baj! Kur... Kurva... AHHHH.. Jó!!!
Manu kidőlt én pedig ráültem még mindíg álló farkára és úgy kezdtem el pattogni rajta egyre hangosabb nyögésekkel díjjazta tettem amígy mund a ketten el nem mentünk!
Manu levette a gumit és kidobta majd hozzám szólt...Ma:, - Babám már kezdek kijózanodni!
Mi lenne ha egy kicsit kényesztetnél engem?M:, - Ennyire rám vagy izgulva?
Ma:, - Lehet... - Húzta perverz mosolyra a száját!
Lemásztam Manuel nem olyan kisméretű faszához és először csak lassan a kezemmel kénysztettem és mikor már kezdte volna egyre jobban érezni abba hagytam, Manu mérges tekintettel nézett rám
Ma:, - Ennyi?
M:, - Ahaa!
Ma:, - Béby! Én nem csak ennyit akarok tőlled!
M:, - Pedig most ennyit kaptál, oszd be!
Ma:, - Ahhj... Jo! Akkor aludjunk....
Mikor manuel magára húzta a takarót én bemásztam alá és elkezdtem leszopni Manuelt!
Ma:, - Ahhh béby! Annyira jó vagy! AHH!
Egyre több nyögés hagyta el Manu száját és én pedig élvezettel hallottam hogy jól végzem a dolgom mikor már közel járt a vég kivettem farkát számdól és kivertem neki ez után pedig össze bújva elaludtunk
.......Folytatjuk.......
BINABASA MO ANG
A bátyám szexy haverja
RomanceÉletem szerelme a tesóm legjobb haverja.... De talán még sem ő az igazi? Olvassátok el a könyvet és Minden kiderülhet! FIGYELEM: 🔞 jelenetek Trágád szóhasználat CSAK ÉS KIZÁRÓLAG azoknak ajánlom akik szeretik Manuelt és Brúnót... Jó szórakozást❤️❤...