... B:, - Én kutya? ÉN? Szóval akkor életed szerelme egy kutya?
M:, - Na jó! Nem tudom hogy ti mit csináltatok... De Peti,nyitot szemmel aludj... Lili, te pedig jobban jársz ha nem is alszol!
L:, - Hoppá! Peti... Nem is mondtad hogy ilyen vad a hugod...
Ma:, - Na Laci... Meiket dugod meg te?
Lili vagy Mila?P: - HÉ! LILI AZ ENYÉM! ÉN FOGOM MEGBASZNI ÉS NEM TI, ÉRTVE?
B:, - NA NA NA! MILA AZ ÉN CSAJOM LESSZ,HA TETSZIK - HA NEM!
Li/M:, - Micsoda?
P/B:, - Akarom mondani.....
Ma:, - Háh!
Tudtuk hogy elfogjátok szólni magatokat!L:, - Pontosan... Ja!
És ha már itt tartunk akkor be is jelenthetnénk... Azonnal meg akartuk tudni Lilóval hogy miröl is van szó... Bár ez egyértelmű volt!Li:, - Akkor miről is van itt szó..?
M:, - oooh drága Lilókám! Ez nem egyértelmű? Ja... Amúgy szerintem menj arcot mosni mert fullra be vörültél! Tesókám te meg tanulj meg sminkelni! Kicsit sok a pirosító... De már mondtam hogy ne rakj anyit magadra... És szerintem a Brunit is megkéne tanítanom sminkelni!!!
B:, - Te most komolyan Bruninak hívtál?
M:, - Aham... Miért? Baj?
B:, - Mi a gec? De am én eskü belemennék ebbe a sminkes cuccba... És itt közelebb jött és ezt súgta a fülembe:...
B:, - De csak ha utánna én meg vihetlek az ágyba!
Rá néztem és láttam hogy rám kacsint! Ekkor Laciék elkezdtek nevetni..Ma:, - Hallod Mila... Ha ennyire nagy smink szaki vagy akkor tudnod kéne hogy árt a sok pirosító!
M:, - Kapjátok be!
L:, - Szeri vaaaan!
És Laci adott egy baráti ölelést...M:, - Aha.. Aha.. Persze!
Li:, - Uuuuuhh ez tuuuuuddoooommm! Vágom mire gondoltál! Cseles, cseles!
L:, - Miröl van szó?
B:, - Baszdmeg Bro... Kom nem vágod hogy mivan?
L:, - Nem!
B:, - "Off-oltam persze hogy Off-oltam"
L:, - Jaaa! Énekelünk Bruno?
B:, - Naná!! Még szép!
....... Folytatjuk......
YOU ARE READING
A bátyám szexy haverja
RomanceÉletem szerelme a tesóm legjobb haverja.... De talán még sem ő az igazi? Olvassátok el a könyvet és Minden kiderülhet! FIGYELEM: 🔞 jelenetek Trágád szóhasználat CSAK ÉS KIZÁRÓLAG azoknak ajánlom akik szeretik Manuelt és Brúnót... Jó szórakozást❤️❤...