Szóval felmentünk a szobájába Brúnónak...
B:, - Valami baj van Mila?
M:, - Hát... Nem tudom hogy baj-e, és tudom hogy a Peti már valószínűleg elmondta... De amióta ismerlek bejössz nekem!
B:, - Mi? Peti nem mondott semmit! Én lent amikor mondtad hogy kutya csak szívtam a véred! De egyébként... Én is birlak!
És megcsókolt! Úristen de jól csinálja.... De miután végeztünk a csókolózással lementünk... Vagyis csak mentűnk volna hogyha Peti nem lökött volna arrébb mert Lili a kezében volt és smároltak persze gondolhatjátok hova vitte... Hát persze hogy a hálóba! De mikor leértünk elállt a lélegzetünk Brúnóval... Manuel és Laci ott feküdtek a kanapén össze bújva és Laci éppen puszit adott Manuelnek! Persze csak bevoltak baszva de mivel tovább puszilgatta Laci Manuelt ezért muszály voltam levideózni!B:, - Akkor szerintem menjünk vissza a szobámba... Mit szólsz hozzá?
M:, - Oké.. Nem bánom! De ezt a videót muszáj lessz holnap megmutatni nekik....
B:, - És reméljünk hogy barátok maradnak!
M:, - Ezt akartam mondani... De akkor menjünk fel! Ahogy felértünk a szobába Brúnó bezárta az ajtót és levette a pólóját...
M:, - Te... Most... Mit csinálsz? Vedd vissza a pólód!
B:, - Jajj Mila... Ne mond hogy nem tetszik!
M:, - Mi? Nem! Ezt honnan veszed?
B:, - Ugyan szépség.. Kicsit sok a pirosító! És ahogy levettem lefagyva nézted a hasizmom...
Jó igaz.. Tényleg eszméletlenül dögös volt póló nélkül!M:, - Na jooo... Talán egy kicsit tetszik!
B:, - Leszel a barántőm szivi?
M:, - Ohhh.. Hát oké! Igen!
B:, - Akkor gyere velem! Most egy kicsit játszunk...
És berántott az ágyba... Lesmárolt és levette pólómap majd a nadrágomat! Mikor már teljesen levetkőztetett ő levette alsóját és velém nyomta nem is olyan kicsi méretét...M:, - Bru....Bruno....Ahhhh!
Eszméletlen vagy!!!B:, - Te is szivi...
Ihh....imádlak.....M:,-B...bru...no!Jajj...végem!Ahhhh..
Elélveztem majd nem sokkal később Brúnó is jött utánnam! Leszállt rollam én pedig lelöktem őt az ágyra hogy feküdjön!B:, - Kislány.. Mit csinálsz?
M:, - Egy kicsit játszok veled!
B:, - Én nagyon hangos leszek...
M:, - Hangszigetelt a szoba, nem? Senki nem fogja hallani csak én! És engem nem zavar... És elkezdtem leszopni! Ő tényleg hangos volt... De szólt előre!
B:, - AHHH.. BÉBI! DE JÓ.....VAAGGYY!AHHHHH!El...elmegyek......
Miután elélvezett Brúnó lefeküdtem mellé az ágyra!B:,-Édes istenem.... Hogy lehetsz ekkora istennő bébi?
M:, - Ugyan... Te jobb voltál! És odabújtam hozzá majd elaludtam...
.......Folytatjuk.......
YOU ARE READING
A bátyám szexy haverja
RomanceÉletem szerelme a tesóm legjobb haverja.... De talán még sem ő az igazi? Olvassátok el a könyvet és Minden kiderülhet! FIGYELEM: 🔞 jelenetek Trágád szóhasználat CSAK ÉS KIZÁRÓLAG azoknak ajánlom akik szeretik Manuelt és Brúnót... Jó szórakozást❤️❤...