Lili's POV:
Szóval Mila és Manuel már egy hete elmentek, néha jön Manu és én pedig néha megyek Milhez, de ami ma volt az egyszerűen katasztrofálisan katasztrófa!
B:, - Sziasztok, megjöttem!
L:, - Csá te....
P:,-Hali, Mi a düdös fasz???.
B:, - Mivan?
P:, - Ki ez?
A lány:, - Szia, Cloe vagyok!
Brúnó barátnője, de hívjatok csak Clo-nak...Li: - VELE CSALTAD MEG MILT?
B:, - ő a csajom, csak idehozhatom már!
Li:, - NA MEG A KIS FASZOMAT!
CLOE MOST INNEN SZÉPEN KITAKARODIK TE MEG IDE IDEJÖSSZ, FELHÍVOD MILT ÉS BOCSÁNATOT KÉRSZ TŐLE MERT KÜLÖMBEN ESKÜSZÖM HOGY FEL ÉGETEM A FIFÁDAT!!!P:, - Hé! Szivem, nyugodj meg...
De igaza van Brúnónak viszont neked is, tesó bocsánatot kell kérned a hugomtól és utánna azt hozol a szobádba akit akarszB:, - Jó.... Legyen, de nem fofok tudni vele mit kezdeni ha Manuel megint eljátsza a testőrt és nem enged Mila közelébe!
L:, - Ki kisérem Clot!
C:, - Egyedül is kitalálok, kössz...
L:, - Ennek mi baja?
B:, - Gondolom hogy előtte mondtátok hogy kérjek bocsánatot az exemtől!
De mind1...Mila's POV:
Ma fogunk filmes estét tartani Manuellel, már nagyon várom!
Azt mondta hogy van valami kedvenc horror filme és azt akarja megmutatni... Van kb 10 percem elkészülni szóval sietnem kell, át öltözök és már megyek is le a nappaliba!Ma:, - Készen vagy már Mil?
M:, - Igen, megyek már!
Itt vagyok, mit nézünk?Ma:, - Az "Örökség" - et!
M:, - Az nem a világ egyik legijesztőbb horrora?
Ma:, - De igen....
Viszont ha megilyedsz majd hozzám bújhatsz, de csak ha szeretnél!M:, - Hát oké...
Kezdhetjük?Ma:, - Persze!
Elkezdtük nézni a filmet és nagyon dok olyan jelenet volt amitől kicsit be paráztam viszont ott volt mellettem Manuel és biztonságban éreztem vele magam, szóval igen...
Hozábújtam amikro megijedtem!
Végül már úgy néztük a filmat hogy átkarolt, olyan furán éreztem magam, mintha.... Szeretném!
De nem vagyok benne biztos
Mindenesetre vége lett a filmnek ilyen fél 12-kor és már nagyon fáradtak voltunk mind a ketten!Ma:, - Na? Tetszett a film?
M:, - Nagyon, és ha miattad nem fogok tudni aludni akkor felkeltelek!
Ma:, - Ha kell veled is alszok...
M:,- Ha ha ha... Álmodik a nyomor!
Ma:, - Most miért? Pedig tudom hogy egy kicsit bírsz engem!
M:, - Mi?
Ugyan ezt a daromságot honnan szedted?Ma:, - Film nézés közben annyira koncentrált a gondolataidra hogy elkezdtél hangosan gondolkozni!
M:, - MI?
Na jó, negyek aludni! Jó éjt!Ma:, - Jó éjszakát hercegnő, álmodj szépeket...
Fel mentem a szobámba és míly meglepő, nem tudtam aludni...
Egyszerűen képtelenség volt, gondoltam át nézek Manuhoz hátha ő is fent van még, de sajnos nem volt!
Be mentem a szobájáda és láttam ahogy cukin szuszog az ágyban FÉLMEZTELEN?!?!.
...
Úristen, nagyon jól néz ki póló nélkül.... Várj, mi? Nem!
Ezt nem szabad, nem is néz ki jól...
De az a test!....Amég gondolkoztam felfigyeltem arra hogy valaki engem néz!
Manuel már az ágyon ült és engem figyelt...Ma:, - Miért nem alszol Hercegnő?
M:, - Nem tudok aludni és gondoltam megnézem hogy te fennt vagy-e, viszont amikor bejöttem aludtál és nem volt szivem felkelteni téged...
Ma:, - Szóval mostmár bevallod hogy cuki vagyom szerinted?
M:, - Nem, dehogy!
Soha nem szerettem senkit felkelteni, a szüleimet sem keltettem fel régen amikor rosszat álmodtam vagy vihar volt! Inkább mentem Petihez és oda feküdtem mellé...Ma:, - Ez aranyos, de most mi lenne ha mellém feküdnél?
M: - Nem is tudom...
Ma:,-Na gyere ide!
Manu fel állt és oda húzott magához, leült az ágyra és az ölébe ültetett...
Ma:, - Mil...
Tudom hogy csak egy hete jöttünk el a többiektő és minden nem is olyan régen történt de el kell mondjak valamit....M:, - Majd holnap elmondod, oké?
Most fáradt vagyok!Ma:, - Rendben hercegnő, aludj csak!
És Manu oda rakott maga mellé az ágyra, éreztem ahogy ő is lefekszik és át karol... De miért csinálta?
És mit akart mondani?
Nem tudom, mindegy lassan elaludtam és már nem emlékszek semmire...Manuel's POV:
Be kell vallanom hogy amióta Miláék oda költöztek hozzánk azóta nagyon megszerettem, és rájöttem hogy szerelmes vagyok belé...
De mivel Brúnóval jött össze ezért nem volt esélyem!
Most viszont én jövök, persze nem volt szép Brúnótól hogy megcsalta Milt de én soha nem tennék vele ilyet, hiszen olyan gyönyörű, ártatlan, kedves...
És most itt fekszik a karjaim közt, el sem tudom hinni hogy ilyan közel van!
Bár ezt a filmezést azért találtam ki hogy közelebb kerülhessek hozzá, és NEM nem megbaszni akartam...
Csak jobban megismerni, közeledni felé...Soha nem gondoltam volna hogy Peti huga ilyen aranyos, Lili is kedves de ő nem az én esetem...
Viszont azt mégegyszer nem akarom át élni hogy Laci puszilgat...
De jól be lehettem baszva ha én pedig rá másztam...
Fuj! Na ezt az egy témát tabunak szeretném letudni MINDENKI előtt!
Nem is tudom mit tenne az imidzsemnek ha ez kitudódnaMila's POV:
Reggel Manuel mellett keltem úgy hogy átkarolt!
"Nagyon aranyos vagy Manu de nekem le kellene menne reggelit csinálni, pedig annyira maradnék..."
"Siker! Még jó hogy ha alszik akkor nem olyan szoros az ölelése"
Szóval miután a gondolataimban kibeszéltem Manuelt le mentem reggelit csinálni, be kapcsoltam a kedvenc zenémet a Zombit Manueltől, egy kicsit hangosabban énekeltem is egészen addig amég....
Ma:, - Nagyon szép a hangod!
Mióta vagy fenn?M:, - Oh! Te már fennt vagy?
Én eléggé régen keltem, aztán kihámoztam magamat a kezeid közül amit amúgy nem értek az csak annyi,
Hogy mégis mikor öleltél át vagy miért öleltél át mert tuti hogy nem álmodban az hoziher!!!Ma:, - Hát... Először is, igen fennt vagyok, másodszor akkor öleltelek át mikor te lefeküdtél és kb 10 perc után már aludtál is, harmadszor pedig erről akartam beszélni veled tegnap este...
Én.....M:, - Majd el mondod de most reggelizzünk! Oksa?
Ma:, - Rendben, amúgy ma lessz egy koncertem, arra gondoltam hogy jöhetnél velem! Mit szólsz?
M:, - Tényleg? De ugye Brúnóék nem lessznek ott?
Ma:, - Hát, igazából ami azt illeti mindenki ott lessz, szóval a Valmaros fiúk mert Milán ma éet haza...
M:, - TÉNYLEG? JUHHUUUUUU!!!
Ha ott lessz Miló is akkor megyek szivesen!Ma:, - Te szerelmes vagy Miloba?
M:, - Nem! Dehogy is, csak régen amikor kisebb voltam és senki nem ért rá akkor Peti mindíg felhívta Milánt és ő vigyázott rám, ráadásul még teniszezni is megtanított!
Ma:, - Áááhh! Értem, szóval ők is ott lesznek, meg ugye a Brúnó x Spacc is jön! Szóval az egész banda, akkor jössz?
M:, - Mondtam már hogy igen!...
....... Folytatjuk........
YOU ARE READING
A bátyám szexy haverja
RomanceÉletem szerelme a tesóm legjobb haverja.... De talán még sem ő az igazi? Olvassátok el a könyvet és Minden kiderülhet! FIGYELEM: 🔞 jelenetek Trágád szóhasználat CSAK ÉS KIZÁRÓLAG azoknak ajánlom akik szeretik Manuelt és Brúnót... Jó szórakozást❤️❤...