Part 13

260 6 0
                                    

Vissza értünk a szállásra mivel senki nem tudta mit kezdjen magával ezért úgy döntöttünk hogy nézünk valami filmet...
Egy fasza kis horrorba kezdtünk és mivel sem én sem pedig Lili nem bírjuk annyira az ilyeneket ezért én Brúnóhoz Liló pedig Petihez bújt,
Egy nagy kanapén feküdtünk én úgy voltam hogy egyik oldalamon Brúnó másikon Manuel, Brúnóra dőltem Manra meg ráraktam a lábam...
Lili egyik oldalán ott díszelgett a mi kis Maricsunk másik oldalt pedig Laci ők is kb ugyan így voltak!

M:, - Srácok én fáradt vagyok, megyek lefeküdni!

B:, - Rendben szivem! Menj csak, majd én is megyek nem sokára

P:, - Jó éjt hugi!

Ma/L: - Szia kislány

Lili úgy bele volt buzulva a filmbe hogy csak integetett egy kicsit....
(még hogy nem bírja a horrort😏)

Miután felmentem a szobánkba átöltöztem és lefeküdtem... Már régen aludtam mikor arra keltem hogy valaki felmászik az ágyra és mellém bújik!

M: - Szia szerelmem

B: - Miért nem alszol? Ugye nem én keltettelek fel???
Brúnó ijedten nézett rám és akármennyire is sötét volt lehetett látni hogy kicsit szégyenli magát...

M: - Ne aggódj, nem te voltál! Magamtól keltem, de mien volt a film? És hány óra van?

B: - Hallod ahoz képest hogy most keltél eléggé pörgős vagy!
De amúgy jó volt és nem tudom mennyi az idő de azt nagyon is vágom hogy rohadtul elfáradtam szóval aludjunk!

M: - Jó éjt Brúnó, nagyon szeretlek! Köszönöm hogy itt vagy nekem és hogy veled lehetek...

Megláttam hogy Brúnónak kicsordul egy kicsit a könnye

M:,-Szeri mi a baj? Meghatódtál?

B:, - Se.. Senki nem mondott még nekem ilyen cuki dolgokat! Nagyon szeretlek és ugyan ezt érzem, jó éjt!

Már csak egy nap volt a nyaralásból ezért kitalálták Petiék hogy kéne csinálni valami faszságot, de persze nekem nem mondták el hogy mi lessz az!

L:, - Indulhatunk?

Ma:, - Szerintem ja! De ugye mindent beraktatok?

P:, - Persze! Én magam pakoltam be mindent ami csak kell..

B:, - Szent szar... Megyek és megnézek mindent!

M/Li: - Mit kell megnézni?

B:, - Csak azt hogy mindent berakott-e Peti

M:, - Rendben, megyek segíteni!

B:, - Na na! Nem kíváncsiskodunk hercegnő!

M: - Naaa! De nem is azért a...

B: - Nem! Ismerlek Mila! És tudom hogy azért akarsz segíteni mert megakarod tudni hogy mit fogunk csinálni, ráadásul egyből leesne a dolog szóval N-E-M!

M:, - Ajj bassza meg!

B:, - Renben szivem.. De majd csak este!

M:, - Perverz..

Miután Brúnó leellenőrizte hogy Peti mindent berakott-e beszálltunk a kocsiba és el indultunk, mentünk kicsit utánna be kellett kötni a szemem mert a fiúk ki találták és mivel nem volt más választásom mert lefogtak Manuel meg bekötötte ezért kb 10 percig vak voltam és miután Meg érkeztünk várnom kellett egy kicsit és egyszercsak mondták hogy vegyem le a kendőt amire persze halgattam is és mikor megtettem....

A bátyám szexy haverjaWhere stories live. Discover now