Este fele elindultunk a koncertre Manuval, nagyon aranyos volt.
Azt mondta hogy van egy meglepetése amit majd a koncerten fogok megtudni, nagyon várom, kíváncsi vagyok hogy mi lehet az!!!
Örülök hogy ott lessz Miló is mert kb 16 éves koromban láttam utoljára és az már 5 éve volt...
Ámblokk: eléggé régen!!!Ma:, - MEGJÖTTÜNK!
M:, - Jólvan, ne kiabálj... Mikor lesznek itt a többiek?
Ma:, - Nem tudom, lehet hogy már itt is vannak!
De most menjünk be a sátorbaM:, - Oksa! 😊
Szóval elindultunk és közben beszélgettünk meg kérdeztem párat...
Oda értünk és bementünk, még csak Petiék voltak ott, de Milánt sehol nem láttam!M:, - Sziasztook!
Szia Lilo, mizu van?Li:, - Szióka, semmi veletek?
M:, - Semmi, hallod Peti?
P:, - Igen Mil?
M:, - Hol van Milán? Nem úgy volt hogy ő is jön???
Ugye semmi baja nincs??P:, - Hó hó! Myugi hugi, Milán mindjárt jön csak van egy kis dolga, mert hozott neked egy meglepetést...
M:, - Ezen a koncerten basszus mindenki meg akar lepni engem?
P/Li:, - Miért?
M:, - Mert mondta Manuel hogy van egy meglepetése amit a itt fogok megtudni!
Tényleg!, Manu akkor mostmár megtudhatom hogy mi az a meglepi?Ma:, - Nem! Majd koncert közben!
M:, - Közben? Ezt hogy érted???
Mi:, - HALIHOOOOO!
M:, - MILÁÁN!!!!
Oda szaladtam Miló hoz és a nyakába ugrottam, ő is megölelt engem és lerakott...
Mi:,-Hogy vagy Mil?
Van neked egy kos meglepim!M:, - Mi az???
Mi:, - Tessék...
Milán elő vett a táskájából egy lapot amin....
M:, - URISTEN EGY JUSTIN BIBER ALÁÍRÁS!!!
KÖSZÖNÖÖÖÖM!!!
Újra a nyakába ugrottam...
Mi:, - Neked is hoztam egyett Manuel!
Ma:, - Köszi haver! Ez rohadt menő...
Közben megjöttek Laciék is, én nem szóltam Brúnóhoz neki csak annyit mondtam hogy "hello", Lacit öleltem meg és köszöntem neki,
A koncert elkezdődött és amég BrúnóxSpacc-volt szinpadon addig beszélgettem Milóval meg a többiekkel is, aztán jött a ValMar akkor Lacival meg Manuékkal beszélgettem(Manuel és Lili)
És végre jött Manuel fellépése, már a koncert vége fele tartottunk amikor az utolsó zene következett Menu elkezdett mondani valamit...
Ma:, - És most szeretném az utolsó dalhoz ha egy lány is feljönne hozzám a szimpadra aki nagyon fontos nekem, Mila kérlek gyere ide!
Nagyon meglepődtem, viszont halgattam Manu kérésére és felmentem a színpadra...
Manuel elkezdte a kicsi lányt éneekelni én meg kezdtem felfogni jogy mi a fasz van!....
Amikor ahoz a részhez ért hogy
"Én komolyan úgy érzem, hogy te lehetnél majd a feleségem"
Manu mélyen a szemembe nézett...Ott már teljesen levágtam hogy miről van szó, és a többiek is sejthették lent mert hátra pillantottam és mindenki le volt sokkolódva de boldogok voltak, egyedül Brúnó ült úgy hogy szét szedte az ideg, a többiek buliztak hogy Manuel szeret
A zene végéhez értünk és Manu megint elkezdett beszélni most hozzám...
Ma:, - Mil, és nagyon szeretlek amióta Lilivel hozzánk költöztetek, de nem mertem elmondani, és mivel Brúnóval összejöttél nem is volt rá alkalmam, szóval...
Leszel a barátnőm?Itt már nem tudtam mit tegyek..
Hát megcsókoltam Manut, a közönség sikítozott meg minden mi pedig elváltunk és együtt lementünk a Petiékhez!
Nagyon meglepődtem mikor Brúnó oda jött hozzánk és picit meg is ilyedtem...B:, - Igen bazdmeg?
Végig szerelmes voltál a csajomba?
Ezért mentél el vele mi? Hogy elcsábítsd, de ahogy látom sikerült is...Ma:, - Figyelj haver, nem akarok rosszat, attól a barátom vagy. És nem!
Nem azért mentem el Milával hogy elcsábítsam hanem mert olyan rossz állapotban volt az nap este hogy féltem és nem akartam hogy megölje magát,viszont igen...
Szerelmes voltam belé, de direkt nem csináltam semmi, nem akartalak titeket szétszedni!Mi:, - Na nyugi fiúk!
Indulhatunk haza...M:, - Menjünk, elfáradtam!
P:, - Dehát hugi....
Nem is te léptél fel hanem mi! 😅M:, - Igen, de tudod mien unalmas több mint fél órán keresztül azt halgatni ahohy te kornyikálsz?
P:, - Hé! Bezzeg Manuelt szivesen halgattad...
M:, - Igen, de azt már megszoktam mivel minden nap sinte azt halgatom ahogy a zuhanyzó alatt kornyikál... 😅
Ma:, - Hé... Naa!
Ez nem is igaz, nem kell kibeszélni mindenkinek hogy mit szoktam csinálni hercegnő!L:, - Hoppá! Már becézgeted is? 😏
M:, - Mindíg hercegnőnek hív...
Li:, - Awww ez cuki!
Peti te mért nem szoktál beceneveket adni nekem?P:, - Nem elég az hogy Baby?
Li:, - Nyugi, csak vicceltem!
B:, - Na mostmár tényleg húzzunk haza!
Mindenki haza ment és amikor haza értünk Manuval gyors lefürödtünk és Manu indult a vendég szobába....
M:, - Hova mész Manuel?
Ma:, - Aludni, miért?
M:, - Gyere velem! Mostmár szabad...
Be mentünk a szobába és lefeküdtünk aludni, persze Manuel szokásosan levette a pólóját és úgy feküdt le....
Átjarolt én pedig hozzá bújtam.!
Nagyon édesen szuszogott és addig halgattam amég én is elaludtam.......Folytatjuk.......
Remélem mindenkinek tetszett ez a rész, bocsi hogy ez rövidebb lett csak nem tudtam mit írhatnék még...
Mindenkinek köszönöm a Voit-okat és örülök hogy tetszik a könyvem, ha valami nem tetszik írjatok nyugodtan!
Sziasztok, szeri vaan! ❤️ ❤️ ❤️
YOU ARE READING
A bátyám szexy haverja
RomanceÉletem szerelme a tesóm legjobb haverja.... De talán még sem ő az igazi? Olvassátok el a könyvet és Minden kiderülhet! FIGYELEM: 🔞 jelenetek Trágád szóhasználat CSAK ÉS KIZÁRÓLAG azoknak ajánlom akik szeretik Manuelt és Brúnót... Jó szórakozást❤️❤...