Part 24

216 3 2
                                    

Reggel hamarabb keltem mint Manu amikor kinyitottam a szemem ő ott feküdt átkarolva engem, eszméletlenül cuki volt és néztem ahogy halkan szuszog de a következő percben pedig már arra eszméltem fel hogy a haját simogatom  kicsit morgott álmában aztán jobban magához szorított nagyon aranyos ahogy alszik!

Vissza emlékeztem a tegnap estére és kirázott kellemesen a hideg, és még kitudja mit tervez erre a váratlan nyaralásra....
Gondolataimat a már jól ismert kómás és szexi hang zavarta meg, Manuel felébredt

Ma:, - Jó reggelt baby! Jó a hajamat piszkálni?

M:, - Jó reggelt Manuel, és igen! Jó piszkálni a hajad, olyan cuki vagy

Ma:,-Ma... Manuel?

Nagyon lesokkolva kérdezte, már azt hittem valami baj van... De nem.

M:, - Igen, miért, nem így hívnak kicsim?

Ma:, - Na így már mindjár más!

M:, - Komolyan az volt a bajod hogy Manuelnek hívtalak?

Ma:, - Igeeeen! 🥺Mindíg becézgetsz! És én csak azt szeretem, főleg ha te csinálod

M:, - Akkor hívjalak Pajkosnak?

Ma, :Azért ne

M:, - Jól van Pajkos, akkor megyek és csinálok egy kávét!

Ma:, - Baba ha nem hagyod abba bünti lesz!

Ma:, - Szia Pajkos

Dobtam egy puszit Manunak és mentem kávét csinálni, amikor kimentem halottam hogy Manu utánnam kiabál hogy ezt este még megbánom, és szerencsére nem szakad szét a lábam annyira mert bírom a fájdalmat, de a tegnapi este megérte azért....

Idő ugrás :Délután 4 óra

Ma:, - Baba,lemegyünk egy kicsit a partra?

M:, - Persze, mehetünk!

Előkerestem a fekete bikinim és összeszedtem a cuccokat amik kellenek, Manu is átöltözött és mivel melettünk volt a tengerpart ezért nem kellett olyan sokat menni, de azért sétáltunk egy picit!

Mikor elindultunk Manu elkezdett énekelni...

Ma:, - "fogd fel, baby fogd fel, nekem te vagy az a lány aki most kell"

Gondoltam csatlakozok én is

M:, - "baby miattunk lenne hangos a hottel, ma este nem vérzik a szivem gyere lopd el"

Ma:, - "millió lány, de csak te vagy akit figyelek. Rollad szól minden egyes sztory amit kiteszek"

És oda is értünk a tengerhez, leraktuk a cuccainkat és mentünk a vízbe, langyos volt szerintem pont jó és mivel Manu is így gondolta felkapott és ki nem hagyhatta voltna, de beledobott a vízbe

M:, - Ha víz közelben vagyunk neked muszály mindíg beledobnod?

Ma:, - Igen szivem, mert cuki ahogy kiszoktál akadni miatta

M:, - Az is cuki lesz ha belefolytalak a vízbe!

Manu nyakába ugrottam és próbáltam lehúzni de erősebb volt nállam, így pár perc próbálkozás után csak a kezében fogott és én pedig össze kulcsoltam a lábam dereka körül hirtelen egy hangot hallottunk meg magunk mellöl, az a tipik nyávogós picsa hang...

Csaj:, - Szájl le azonnal az én Manuelemről te ribant!

Manuel letett...

Ma:, - Te ki az anyád vagy? És honnan veszed hogy a tiéd vagyok?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A bátyám szexy haverjaWhere stories live. Discover now