Part9

359 8 0
                                    

Miután felöltöztünk lementünk a többiekhez! Csak annyit láttunk hogy Manuel és Laci a ház külön-külön pontján van és üvöltözik Manuel hogy....

Ma:, - Én addig nem megyek László közelébe amég nem talál valaki neki egy csajt akit megbaszhat amég nem engem akar megbaszni!

L:, - MONDOM HOGY NEM VAGYOK BUZI... És külömben is... Te meg rajtam feküdtél!!!

M:, - Mióta csinálják ezt?

Li:, - Hát kb egy olyan 15 perce!

Brúnó szemszöge:

P:, - Hallod Brúnó!!!

B:, - Na?

P:, - Egy kicsit gyere már... Beszélni akarok veled négy szem közt!

B:, - Oks! Csak te ne mássz rám mint Manuel Lacira🤣🤣🤣

P:, - Dehogy nem! Csak is... Sőt én még meg is húzlak!!! 🤣🤣🤣🤣🤣

B:, - Na zsa!
Petivel felmentünk az emeletre a szobámba és elkezdte mondani a dolgokat!

P:, - Na figyelj! Meg akarom lepni Lilit de mivel nem ismerem annyira mint te és a tsója vagy szóval te mindent tudsz rolla, gondoltam megkérdezem hogy Lili minek örülne a legjobban?

B: - Nos... Hát... Nagyon szereti a romantikus dolgokat pl:vacsi kettesben vagy egy séta a parton! Vagy egy romantikus piknik a hegytetőn naplementében!

P:, - Úristen! Kössz tes! Megmentettél és már tudom is hogy mit kéne csinálnom neki!!!

B:, - oké! Csak ne a hegytetőn húzdmeg a hugomat....köszi!

P:,-Hülye!

B:, - Én nevetve, Peti meg kivörösödve ment le a többiekhez.

Mila szemszöge:

Peti és Brúnó lejöttek az emeletről amikor Laci megszólalt...

L:, - Skacok.... Mi lenne ha elmennénk közösen mindanyian velnes-ezni?

Mindenki:, - Szuper!

P:, - Na... Fasza! Ennek az idiótának is most kellett kitalálnia...

B:, - Nyugi Peti! Majd keresünknolyan szállást ahol hegyek vannak...sőt!Mi lenne ha Horvátországba mennénk?

Li/M: - IMÁDOM HORVÁTOT!!! ❤️

Ma:, - Na ennek örülök! Akkor megyünk Horvátba! Ott úgyis van egy nyaralónk!!!

P:, - Tényleg?

B:, - Tényleg!

L: - Csak doha nem járunk oda....

M:, - Ti befejezitek egymás mondatait?

Li:, - Vagy tényleg buzi az összes!!!

L:, - MINDTAM MÁR HOGY NEM VAGYOK BUZI CSAK BEBASZTAM...!

.......Folytatjuk.......

A bátyám szexy haverjaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum