P:, - Hát... Ez... Mi volt?
Ma:, - Őmmm... Hallod Lili! Ezt te biztos hangosan akartad mondani?
Li:, - Na basszameg! Komolyan hangosan kimondtam?
M:, - Aham... 😅
Li:, - Mila, ez nem vicces!
L:, - Na igen... Oszt valszeg rosszul gondolod Lili! Marics? Meg a nagy fasza?
P:, - Igen! Kébzeld nagy a faszom! De veled ellentétben nekem legalább van is...
L:, - Na ez nem igaz! Nagy a faszom, oké?
Ma:, - Na na na! Csak hogy tisztázzuk:mindenki tudja hogy itt nekem van a legnagyobb...
B:, - Hallod Manu! Az egódat kicsit vedd lejjebb! Ugyanis nekem van a legnagyobb!
M:, - Ti most komolyan azon vitáztok hogy kinek van nagyobb farka?
Li:, De a legfőbb kérdés:Hogy tudjátok gondolni azt hogy kinek nagyobb a... Dolga, hogy szépen fogalmazzak
Hogyha soha nem láttátok egymásét?M:, - Amúúúgy...! Dik.. Még a végén kiderül hogy buzikkal vagyunk körbe véve!
A fiúk :, - NEM VAGYOK BUZI!
P:, - Jó, szerintem hagyjuk ezt a témát és csináljunk valami mást!
És igen... Itt nagyon meglepődtem hogy az én bátyám a Marics Peti... A PERVERZ ÁLLAT MARICS AKI MÉG EGY ZENÉBEN IS LÁT PERVERZITÁST..
Inkább hanyagolni akarja az ilyen témákat..De nem gond! Miután már meguntuk a játékot és nem tudtuk mot csináljunk kapcsoltunk zenét!
Persze hogy a fiúk zenéit... Az első választó az a Peti volt! És gondolhatjátok.. Be kellett rakni a Valencia-t
B/P:, - Jöttök táncolni csajok?Li:, - Hát nem is tudom...
M:,-Nem köszi! Mi nem vagyunk valami nagy táncosok...
Li:, - Ahogy mondja!
P:, - TE UGYE MOST CSAK SZIVATSZ HUGI?
M:, - Nem! Miért szivtnálak?
P:, - Láttalak már táncolni Mila! És tudom hogy te is ismered magad és vágod hogy tudsz táncolni.. Vagy esetleg nem mersz menni a Brúnóval?
M:, - Ez nem igaz! Soha nem féltem Brúnótól... Csak nem akarok táncolni!
B:, - Jól van Peti! Hagyjad! Ha nem akar akkor nem jön...
M:, - Mi? Na várjunk... Az én vadbarom tesóm vett rá hogy táncolj velem vagy magadtól találtad ki?
Közben elindították már a Valencia-t és Peti meg Lili mentek is...B:, - Magamtól... Na jössz?
M:, - Akkor igen!
Szóval táncoltam Brúnóval meg ugye mindenki más is! Aztán jött az a rész hogy.. "Úgyhogy nézd ahogy lépek bébi, tudom hogy a feneked a ritmust nézi" és ebben a pillanatban Brúnó rácsapott a seggemre Peti meg Liliére! Néztem hogy"MI A FASZ? "M:, - Brúnó te mennyit ittál bazdmeg!?
B:, - Nyugi szivi! Nem vagyok holt részeg! Esküszöm... Csak nem bírtam ki! Bocsi ha zavart...
M:, - Ami azt illeti... Amúgy beszélhetnénk egy picit odafent?
Szerencsére a ház mindenhol hangszigetelve volt! Főleg a Peti szobája... Na vajon miért?B:, - Persze!
....... Folytatjuk .......
YOU ARE READING
A bátyám szexy haverja
RomanceÉletem szerelme a tesóm legjobb haverja.... De talán még sem ő az igazi? Olvassátok el a könyvet és Minden kiderülhet! FIGYELEM: 🔞 jelenetek Trágád szóhasználat CSAK ÉS KIZÁRÓLAG azoknak ajánlom akik szeretik Manuelt és Brúnót... Jó szórakozást❤️❤...