Part18

202 5 1
                                    

Már együtt vagyunk egy ideje Manuellel, mivel ma van Lili szülinapja ezért tartunk egy kis bulit nálluk, piával meg mindennel!
Igazából kicsit félek hogy befogunk baszni és olyat csinálok amit józanul tuti nem, de persze ezt Manuel is tudja hogy ilyen vagyok részegen!

Amúgy már jóba vagyunk Brúnóval, de csak barátkén tekintünk egymásra..
Semmi több, és nem is akarok többet, plusz már nekem amúgy is itt van Manuelem és jól megvagyunk ráadásul nagyon aranyos!

Ma:, - Baby mindjárt indulnunk kell!
Hacsak nem akarsz megint elkésni...

M:, - Multkor is miattad késtünk el mert elfelejtetted hogy a zsebedben van a kocsikulcs!

Ma:, - Na siess!

M:, - Nyertem!

Ma:, - Ez nem igaz! De induljunk...

Oda értünk Petiékhez és már minden kész volt, egyépként már csak Peti és Milán laknak egy házban meg ugye Liló!

Már nagyba ment a buli amikor jött egy ötlet hogy már inni is kéne azért valamit szóval kicsit leittuk magunkat, drága szerelmem és Laci már olyan részegek voltak hogy Laca flörtölni kezdett Manuval.... 😅

Kicsit fura volt, és buzis meg hát...
EGYÜTT VAGYOK MANUELLEL ÉS LACA MEG ITT FLÖRTÖL VELE ELŐTTEM!.

De igazából a buli kurva jó volt és hajnal fele már mindenki kidőlt, nem emlékszem semmire csak annyira hogy valaki felvitt az emeletre és be tett az ágyba!

Viszont reggel amikor felkeltem....

"ahh... Hol.. Hol vagyok?
Fuhuuu de rohadtul fáj a fejem..."

"Biztos Manuel hozott fel tegnap....
Áhhh azt kétlem! A srác olyan részeg volt hogy lábra nem bírt állni,nem hogy még engem is felvigyen ráadásul lépcsőn!"

De bárcsak ő vitt volna fel!
....

B:, - Jó reggelt Mil!
Hogy vagy édes?

Ma:, - MI A FASZ???
UGYE NE.. NEM....

B:, - Nyugi baba! Nem böngettelek meg, pedig megtehettem volna...

Láttam hogy Brúnó perverz vigyorral néz rám, szóval kezdtem kicsit megilyedni!

M:, - Mi... Mi történt?
És te nem vagy másnapos?
Mert nekem rohadtul fáj a fejem...

B:, - Én nem, de amúgy részegen nem is csókolsz olyan rosszul!.

M:, - Jaj neee!
Ugye nem csókoltalak meg???

B:, - De! És nagyon jó volt, olyan volt mint amikor méh szerettél... Emlékszel?

M:, - TE HÜLYE VAGY BAZDMEG?
ÉN EGYÜTT VAGYOK MANUELLEL MÁR LASSAN FÉL ÉVE!
KOMOLYAN EZZEL AKARSZ VISSZA KAPNI?  VELED KÉT HÓNAPIG SEM BÍZTAM MERT MEGCSALTÁL!

B:, - Mil ne kiabálj... És szeretlek, és tudom hogy te is akarsz engem!

Brúnó egyre közelebb és közelebb hajolt hozzám, miközben a pólóm alá kezdte csúsztatni a kezét, mire egyértelműen elhajoltam és magpofoztam, majd lerohantam abban a reményben hogy Manuel már fennt van, de bármennyire is fájt a fejem most csak arra tudtam koncentrálni hogy legyen fent Manuel menjünk haza és megbeszélhessem vele ezt az egészet!

M:, - Manuel fent vagy?

Ma:, - Jajj, mivan édesem? Nagyon korán van....

M:, - De mi most azonnal haza indulunk! És otthon beszélünk!

A bátyám szexy haverjaWhere stories live. Discover now