'Sonum olacaksın '
K~K🔥
"Aklımı karıştırıyorsun" dedi, ve yanağıma dokunuşu ateş kadar sıcak ama su kadar naif bir buse bakmıştı. Allah'ım sana geliyorum. Bu tabiki beni etkiledi mi? Evet! Ama gel görün ki halimi içmekten değil öpücük yüzünden sarhoş olmuş hafif bir gülümseme ile üzerimden çekilerek yokluğu ile sinirimi bozan adama bakıyordum. Sahi çok mu yakışıklıydı bugün? Cık o her zaman yakışıklı ama bugün bir serseri, dağılmış bir yakışıklılığı vardı. Evet, evet biraz dağılmış ama karizma da neymiş burda KARAN KORATEŞ var diyordu.
Ah ben kendi kendime yükseklerde süzülürken o dirseğini bar tezgahına yaslamış elini de yumruk yapıp çenesine dayamış başı sola doğru eğik bana göz kırpıyordu, bu hali de müthişti be. Bende aynı pozisyona geçerek elimi yanağıma koydum kafamı eğdim sola doğru ve bu haraketime gülümsedi sonra da bir yudum içki aldı, yuttu addem elması haraketlendi. Bunu izlediğimi fark etti . Kızım bir dur ya adamı ayakta soydum soğana çevirdin bir ağır ol ne bu aşık ergen kız halleri sen bir kadınsın sen değil o senin karşında erimeli bir çeki düzen ver kendine ya! Kendi kendime kızıyordum ki Karan beyciğim konuştu " incelemen bitti madem eve gitmeyi düşünüyor musun ? Saatten haberin varsa" dedi.
Ona büyük bir kahkaha sundum buna şaşırdı " gece daha yeni başlıyor KORATEŞ ev kaçmıyor ya" dedim. Bar taburesinden yavaşça inerek ritmine hayaran kaldığım müziğe ulaşan kulaklarım ile 'işte bu be 'dedim kendi kendime. Bedenimi insanlarin arasına dalarken buldum. Şöyle bir kafamı çevirdim ve beni izleyen gözlere rastladım onun tarafından, merakla bekliyordu. ÇOK BEKLESİN SİMDİ GÖRÜR O BENİ ETKİLEMEK NEYMİŞ!"Azize kimle oturuyordun sen iki saattir barda " sesten zor duyduğum Çisem'e ve dinleyen Zeynep'e ağzımı oynatarak Karan dedim. O şeklini alan ağızlarına gülerek baktım.
Kendimi müziğe bırakarak usul usul yerimde sallandım ritim geldikçe figürlerimi yapıyordum bir sağa bir sola sallanırken öne doğru eğilip ellerimi basenlerimiden belime doğru sütte sütte çıkarırken kalçalarımı hafif salladım ve bunu yaparken başımı hafif kaldırıp bakışları ile kızgın boğaya dönen ama hayranlığı 100 km öteden anlaşılan KORATEŞ'e yavaşça gülümsedim ve göz kırptım.
Bu onu etkilemiş olmalı ki elindeki viskiyi tek yudumda içti, ben ise uzunca bir süre onun bakışları altında dans etmiştim bir ara mekanda kimsenin kalmayışı yavaş yavaş dağılışı ile kaşlarımı çatmıştım çünkü burası sabah 6 ya kadar açık olan bir gece kulübü ve hep tıklım tıklım diye biliyordum bunu daha fazla takmayarak kızlar ile delicesine içtik eğlendik. Bir anda çalan şarkı ile kızlar bana döndü onlara hayır dercesine kafamı salladım ve elimdeki içkiyi içtim ama ısrar eden bakışları ve beni sahneye çıkarmaları ve mikrofonu elime vermeleri 5 sn falan sürmüştü arkamı dönerek vokal gurubuna baktım onlar sorun yok dercesine onay verince kendimi sahnenin ortasındaki yüksek tabureye oturdum ve o an şarkı terkar girdi ve ben okyanus kadar derin olan adamın yakıcı bakışları altında şarkıya girdim.
Gel, anla dikenimden
Güllerim uyansın bahçelerimde
Oh-oh-oh, gel öyle bi' apansız
Ellerim yansın, ah, ellerinde
Gel, arsız firar
Düş yollarıma, densiz
Ben kaldım viran
Geçmez bu ömür sensiz.Derken gözlerinin içine derin bir bakış attım. Mekan gerçekten boşalmışti ve bunu onun yaptığını düşünüyordum artık çünkü sürekli birilerine işaret edip adamlar tarafından uyarılan müşteriler vardı. Niye bunu yapıyordu ki ! Düşüncelerimi silerek şarkıya daha da odaklandım tabi yakıcı bakışları es geçmeden.
Bu dağlar, taşlar şahidim olsun
Kalbime sırlarımı gömdüm
Aslı bende, sureti kalsın
Ben görürüm beni aynasız da
Gel, anla dikenimden
Güllerim uyansın bahçelerimde
Oh-oh-oh, gel öyle bi' apansız
Ellerim yansın, ah, ellerinde
Gel, anla hâlimden
Güllerim uyansın bahçelerimde
Oh-oh-oh, gel, öyle bir kal ki
Tan yeri boyansın aşk hançeriyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZİZE ( +18 )
Romance🍷Aşkın tutkunun en güzel haliydi onların aşkı, bir bakanın birdaha baktığı yeryüzü daha önce nice aşklara şahit oldu ama ilk defa böylesini görmüştü İstanbul.