🍷
'Hayatta acı çekmekten daha beter bir duygu varsa oda umudunu kaybettiğini farketmek.'
...
"Sevdiğin kadın ile tanışmak bu güneymiş demek Karan?"
NE!
Kulağımı delen sözcükler vardı, davete geliş nedenim Karan'a eşlik etmekti ama geldiğimden beri Karan'ın çevresinin bana karşı sürekli dayattığı sevgilim, sevdiği kadın, yenge hitapları beni şüpheye çekmişti. Acaba karan benden arkadaşlarına mi bahsetti? Benimde kızlara bahsettiğim gibi. Tamam da yani öyle olsa bile bu hemen aşık olup sevdiği kadın hitabında olmama sebebiyet vermez. Bilmediğim şeyler vardı, kafamı kurcalayan sorular. Bunu gecenin sonunda Karan ile konuşacak ve halledecektim.
"Daha fazla Azize ile ilgili soru duymak istemiyorum bu gece zaten gelemeye istekli değildim daha da sıkıp germeyin beni" konuş be yiğidim!
Yiğidim derken!
Sus sen şimdi senle uğraşamam.
"Tanışma iznimiz varmı bari" bizle birlikte toplam 5 kişi Yuvarlak masada oturmuş ve tabiki Karan ve ben yan yanaydık buda yetmezmiş gibi karan sandalyemi ona doğru çekmiş bizi biraz daha yakınlaştırmıştı zaten elimi bırakmamıştı bir yandan da sandalyemi kendisine doğru çekmesini Alparslan görmüş bana göz kırpıp Karan'ı işaret ederek bu ne ayak der gibi baktı bende omuz silktim ve önüme döndüm.
"Tabiki tanışabiliriz? Karan medeni bir insan soru sormayın konusunda gergin olduğu için çıkıştı eminim. Demi Karan?"
Sandalyesinden bana doğru dönük bedeni ile eğik duran başıyla sıkıntılı bir nefesle konuştu " tabiki güzelim ben medeni bir insanım tanışsınlar"
"Biz zaten tanıştık ben karanın hem çocukluk hem gençlik hemde asker arkadaşıyım açıkçası kankardeşiyiz "
Aralarındaki bağı sokaktan geçen berduş bile farkederdi gerçekten. "Tekrardan memnun oldum Alparslan"
"Bende Ömer Karan'ın kuzeniyim yani amcaoğlu diyebiliriz ama sen yakışıklım desen de olur. Hem bilirsin bu masada diyebileceğin tek kişi olarak bu kriterleri sağlıyorum eh "
Ona minik bir kahkaha attım komik ve şebek bir tipti sevdim bu çocuğu, Karan'ın elimi sıkması ile ona döndüm ki oda zaten sinirle kuzenine bakıyordu. "Nasıl konuşuyorsun oğlum sen canına mi susadın düzgün konuş lan Azize ile " Karan'ın elini bu sefer ben sıkarak bana dönmesini sağladım"hiç beni uyarma Azize kalkıp ağzına sandalyeyi sokmadığıma dua etsin" aman Allah'ım çıldırmış by "pes yani Karan pes sen biraz kıskanç olabilir misin?"
"Kesinlikle"
"Kesinlikle"
"Kesinlikle"Aynı anda gelen cevaplar ile kıkırdadım. "Tanıştığıma memnun oldum Ömer ayrıca bu masada yakışıklım diye hitap edeceğim tek bir kişi var oda kendisini biliyor "
Hızlı mi oldu sanki bu?
Eh biraz da biz yavşayalım.
"Desene"
"Efendim Karan anlamadım?"
"Az önce dediğini desene"
Haa bu yakışıklım dememi mi istiyor?
"Ben onu şey diye dedim ya"
"Demessen herkesin içinde seni öperim! Dur ya da deme öpmek daha cazip geldi" ona gözlerimi pörtletmiş bakıyordum. Bir yandan da Ömer'in yürü be aslan kuzenim diye gazel okuması yok mu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZİZE ( +18 )
Romans🍷Aşkın tutkunun en güzel haliydi onların aşkı, bir bakanın birdaha baktığı yeryüzü daha önce nice aşklara şahit oldu ama ilk defa böylesini görmüştü İstanbul.