2.

191 7 0
                                    

Yalnızlık yaşamda her an hep yeniden başlayan...🍷




Sabahın ilk ışıkları odama sızmaya başlarken daldığım uykumdan, annemin odayı basması ve Şebnep teyzellere kahvaltıya davetli olduğumuzu söylemesi ile sonlanmıştı.

Uykusuzluk bir yana cumartesi günün keyfini çıkarıp gün boyu yatakta yatmak varken kocam Taş Adam Karan'ı görmek için kalkıp güzel bir duş aldım ve bornozumla güzel güzel bakımımı yaptım makyajımı yaptım çünkü kahvaltıdan sonra kızlar ile bebekte kahve içme sözüm var.

Giysi odama girdiğimde acaba ne giysem diye düşünürken aklıma çok güzel bir kombin geldi.

Ay Allah'ım ilk defa !

Salak salak konuşma ben herzaman mükemmel kombinler yapar ve tarzımı konuştururum.

Salak salak konuşma ben herzaman mükemmel kombinler yapar ve tarzımı konuştururum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kızımız, fiziği ve temsili elbise bu)

Geçen gün internetten sipariş ettiğim ama güneşli bir günde giyerim diye ertelediğim ince askılı, bele kadar saran altı dökümlü yeşil bir elbiseydi biraz kısaydı ama çok güzeldi ve gözlerimin rengini ortaya bir çıkardı ki şuan aynada kendime yükseldim.

Günde 100 defa FLN?

Aynen aynen şekerim, güzel dumanlı bir göz makyajı yapıp saçımı enseden topuz etmiş ve aynı renk çanta ve taba ile harikulade bir şekilde hazırdım.

Artık yakışıklı beyler  düşünsün gerisini!

Kim seni ne yapsın kız!
Sanki dersin nikahıma aldım tüm yakışıklı erkoları.
Onu da yaparsın sen!

Sen sussana iç ses dalga geçiyorum adamı nikahıma alacak halim yok ya.

"Kimi nikahına almaktan vazgeçtin abiciğim?"

Sıçık.

Kapının önünde duvara yaslanmış beni izleyen abime döndüm ve,

"Ne ara geldin abi? Ayrıca niye kapıyı çalmıyorsun yakışıklım?"

Üste çık kazan.

"Kimi nikahına almıyorsun dedim Azize lafı kıvırma"

" Hiç abiciğim bir dizi başladı yeni onu düşünüyordum kız çocuğu kuzenlerinden kıskanıyor galiba bende şey ettim kuzenlerinin nikahına alacak hali yok ya oğlanın diye şey ettim ki hem sen niye geldin gidiyor muyuz?"

"Bu hazırlık inşallah kızlar içindir" dedi canım abim. Çaktı tabi aslan parçası.

Kuşkulu gözler ile beni süzüyor bir yandan da gözlerimde bir şeyler arıyor gibi bakıyordu. Abimi ilk defa birşeyi bu kadar sorgularken görüyorum.
" Kızlar ile kahve içiceğiz abi, kahvaltıdan sorna oraya geçeceğim hem bu benim her zamanki halim yakışıklım"

Abim de bir tuhaflık var aynen.

"Öyle olsun güzelim hadi gel herkes geçti bizde gidelim" şöyle bir abime baktım da, yakışıklıydi piç hemde fazlasıyla. Taş denilecek bir fizik ile Karan ile kapışırdi. Karan ne alaka kızım şimdi dedim kendi kendime. Çok düşünme çok düşünme diye kendimi avutum.

AZİZE ( +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin