~Herşeye tahammül edebilen ama kendine tahammül edemeyen ruhlara~🍷
Karan'ın valizimi arabaya yerleştirmesi ile yola çıkmıştık, evini merak ediyorum aslında yalan yok hemde Karan ile baş başa kalmak akla ve fikre ne kadar doğru bilmiyorum. Onsuzken olmuyor, onunla ayrı bir heyecan kor ateş basıyor ve bu çelişki çok can sıkıcı. Ve az önce telefonuma gelen mesaj ile artık bir işim yoktu. Tam olarak şöyle,
' Sayın Azize Kurt, CTY Anadolu Lisesinde çalışan Edebiyat öğretmenimiz son zamanlarda yaptığı devamsızlık ve aksatmalar yüzünden işinden atılmıştır bilgilendirme bu kadardır iyi günler'
Aman haspam ben çok seviyordum zaten sizi zaten idare bana her zmaan gıcıkti neymiş gelirken düzgün giyinmeliymişim yok öğrenciler ile arama mesafe koymalıymışım. Çok samimi olmak onlara karşı yüz verirmiş bu etik değil miş halbuki çocuk daha onlar genç olma yolunda olan çocuklar onlara samimiyet sevgi ve yakınlık göstermez istek nasıl güzel bir nesil yetiştirebiliriz. Ahmak kafalar işte...
"Neye bu kadar sinirlendin." Kendi içimde idareye ve okula saydırırken kendimden geçtiğimi farketmemiştim. Yan koltukta bana seslenen sevgilime döndüm. Ah sevgilim demek bile beni heyecanlandırıyorken ondan duymak ölüme gitmek ve gelmek gibiydi.
"Öğrenciyken atılmalara doymadığım okullardan birinden öğretmen olarak artıldım" hafif bir gülümseme ile başını sen iflah olmazsin dercesine eğdi evet olmam. "Okulu senin için alabilirim bu kadar üzdüyse" al işte yiğidim " hayır tabiki de Karan" yüzüne ciddimisin der gibi baktım ama o son derece ciddi duruyordu " ben ciddiyim tek telefona bakar" dedi. " E yok artık tabiki böyle bişey yapma ben şu süreç geçsin zaten tekrar bir iş ayarlarım" sırıtarak yola odaklanan Karan'a bir takım sorular sormak istedim ama çekindim de.
"Ailem senle kalacağımı biliyor mu?"
Dedim."Abin ve baban hariç hepimiz biliyoruz " dedi. Yandık onlar bilmiyorlar ve öğrenirlerse bittim özelikle abim.
"Karan sen indir beni şurda kurban olayım abimin gazabından öleceğine şuracıkta kaldırımda ölürüm"
"Gülmesene be adam abim ikimizi de vurur baş başa kaldığımızı duyarsa sen beni ciddiye almıyor musun bak abim son derece modern biri olabilir ama eminim çıramızı yakacak " dedim.
"Korkma abin ailelerimiz ile gitti, ve onları koruyor şuan seni de benim koruyacağımdan haberi var ayrica kimse sana dokunamaz abin bile olsa anladın mı güzelim" o böyle konuştukça benim dinleyesim geliyordu sürekli. inşallah gazabına uğramayız hadi bakalım.
...
"Ya ne demek birlikte uyumak "
"Asıl aynı evde farklı odada uyumak ne?"
"Hayır dedim ne adam! "
"Sevgiliniz biz birlikte uyumamiz çok normal değilimi güzelim "
Allah'ım birde yumusa yumuşak ikna etmeye çalışıyor.
"Benim niye haberim yok?"
Tek kaşımı kaldırmış elinde yastık ile duran sevgilim olduğunu idda eden Karan'a sinirle bakıyordum.
Eve gelmiş birlikte vakit geçirmiş sonra yemek yemiştik, sonra da uzun zamandır beklediğim film sinemalara düştüğünü öğrenince onu izlemiş bir yandan da şaraplarımızı yudumlamıştık ve bu harika geceyi uyuyarak bitirme kararı almış ve uyumak için bana bir oda vermesini istemiştim o ise beni kendi odasına getirmişti ve oda buram buram karan kokuyorken onun odasında olduğumu anlamıştım. Ve tutturdu birlikte uyuyacağız diye! İlk günden bu kadar temas yeterli değil mi? Kalbim kaldırmayacak ama bu adam anlamıyor hatta bir çocuk gibi benle kavga ediyordu ve ben uykusuzluktan kıvranıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AZİZE ( +18 )
Romance🍷Aşkın tutkunun en güzel haliydi onların aşkı, bir bakanın birdaha baktığı yeryüzü daha önce nice aşklara şahit oldu ama ilk defa böylesini görmüştü İstanbul.