Capitolul 4

14 2 0
                                    


Mama întra la mine în cameră și se uită atent să observe dacă totul e în ordine, iar apoi spune.

-Imi pare rău draga, însă mâine plec o săptămână în New York cu munca. Așa că am vorbit cu mama Corei și vei sta acolo săptămână asta. Și te rog fără mofturi, vreau să fi în siguranță.

-Nu am de ce să fac mofturi. Până la urmă Cora e prietena mea cea mai bună. zic entuziasmată

-Bine, atunci. Te rog fă-ți un bagaj momentan deoarece te duc de acum. Mâine e plecată la muncă Clara, așa că m-a rugat sa te aduc din seara asta.

-Bine, am înțeles. Acum încep să-mi fac bagajul.

-Apropo dacă îți dorești să mergi la vreo petrecere cu Cora, poți. Dar te rog să-ți termini toate temele și să-ți înveți toate lecțiile, nu vreau sa vad rezultate proaste. Sa o asculți pe Clara și te rog sa nu ma dezamăgești, vreau sa fi exemplară. Sa nu o superi pe Clara! Ne-am înțeles?

- Când m-ai văzut pe mine sa te dezamăgesc?

- În clasa a 8 a când ai luat un 8. Dar mi-a trecut, stai liniștită.

Ma uit la ea cu ochii mari, apoi îmi întorc capul spre dulap. Ma duc în direcția lui și îl deschid.

-Bine, scumpo! Eu am plecat, ma duc până la noii noștri vecini, sa le urez un bun venit în orașul nostru.

-Bine.

Rămân în cameră și ma gândesc cine ar putea fi noii noștri vecini. O las baltă, probabil sunt niște oameni în vârstă. Nu îmi bat capul, îmi iau bagajul și încep să-mi pun haine în el.

Abia aștept sa ajung la Cora. Mă bucur și-a dat mama seama ca îmi trebuie și mie puțină libertate. Până la urmă am 16 ani și nu am făcut nimic greșit. Nu am avut iubiți, nu am avut primul sărut și nici nu mai zic ca nu m-am ținut vreodată cu un băiat de mână. În plus am note exemplare, ma comport frumos cu oamenii din jurul meu, respect pe oricine și accept deciziile altora. Nu ma îmbrac ca unele fete care încerca primească până și minimul de atenție din partea unui băiat. Nu am avut niciodata probleme cu directorul, însă acum am o problemă cu unul dintre cei mai populari băieți din liceu și nu-mi dau seama cum sa remediez situația. Toată și situația asta ma enervează și ma face să snopesc pe cineva în bătaie. Și cu siguranță nu am șanse sa o fac pe maimuțoiul ala de Max. Momentan ma lupt cu conștința mea. Vreau ca totul sa revină la normal și sa nu mai am probleme cu ratatul asta. Sunt sigură că nu mă v-a lasa în pace până când nu-l voi implora în genunchi. Știu deja ce vrea, răzbunare. Dar nu ma voi lăsa așa ușor în niciun caz. Sunt sigura ca voi putea trece peste asta cu Max și va vedea ca e un ratat.

Șirul gândurilor se oprește când îmi suna telefonul. Este Cora, răspund și începe sa urle prin telefon încercând, cred, să-mi exprime fericirea pe care o are fiindcă voi sta la ea o săptămână. Închid apelul și cobor jos la mama, îi spun ca totul este gata și mă poate duce.


.......

Ajung la Cora și începem sa povestim despre ale noaste. Dintr-o dată mi-am adus aminte ca am uitat să-i zic am vecini noi, așa că o opresc din vorbit.

-Apropo, mama mi-a zis ca am vecini noi. S-a dus la ei să le ureze bun venit.

-Serios? Și ce știi despre ei? Poate au un fiu frumos, bun pentru tine. Ar fi foarte interesant sa va vad în fiecare zi venind împreună la școală.

-Problema e ca nu știu nimic de ei, însă eu cred ca sunt niște bătrânei drăguți.

-Soro, fii mai creativă! Nu ai idee cât de plictisitoare sunt cuvintele tale.

-Sunt creativă! Ar trebuie să-mi vezi eseurile și poeziile pe care le fac.

-Astea le faci la română, pe mine nu ma interesează asta.

-Si ce dacă, pun acolo toată creativitatea mea. Ți-ai făcut temele?

-Asta e și ideea! Vreau sa zic ca tu uiți de tine, mereu faci ce-ți zice maica-ta. Niciodată nu și ieșit din cuvântul ei, daca ea nu vreau sa ai iubit, nu ai, dacă ea nu vrea s...

-Bine m-am prins. Te-am întrebat ceva. De ce mereu aduci subiectul de iubit?

-Știi și tu bine. E timpul tău, distrează-te. N-o mai lasa pe maica-ta să-ți controleze viața. Asta e viata ta și o poți controla cum îți dorești, nu lasa pe nimeni sa te controleze.

-Mama nu ma controlează, încerca să mă facă sa înțeleg ca școală e foarte importanta și dacă nu voi învață nu o sa ajung la colegiul pe care mi-l doresc. Așa ca renunț la distracție momentan și după mai vedem.

-Îți dai seama, când vei merge la munca nu vei mai avea parte de asa ceva. Sa zicem ca totul e bine și ai timp sa mergi prin cluburi, dar niciun club nu v-a fi la fel ca petrecerile din liceu. Nu îți doresc răul, dar nici nu vreau sa te vad în fiecare zi posomorâtă și morocănoasa.

-Poate o sa iau în calcul și ideea ta, dar sunt obosita și vreau să dorm. Noapte bună!

Merg în camera de oaspeți, ma pun în pat și adorm buștean. Visez ceva ciudat, nu prea îmi dau seama ce s-a întâmplă, dar încerc din răsputeri sa înțeleg. Vad ceva sau pe cineva. Defapt e cineva, totul e blurat în jur, observ doar un parul negru al cuiva, pare a fi băiat.

ImperfectaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum