Mabel
-Mama, de ce a plecat așa șocat Max?
-Ehh...nu știu, înainte să plece s-a uitat la telefon, spune atentă la televizor.
În 20 minute se aud ciocănete în ușă, iar eu mă ridic ca să deschid. Max se uită la mine roșu, iar eu mă uit la el nedumerită. Îl poftesc în casă, acesta întra, iar mama își întoarce capul la noi.
-Ai luat cina? Întreabă mama.
-Da, zice Max fiind în continuare roșu ca racul.
-Bine, pai atunci eu mă duc să mă culc. Noapte bună! Îi spunem noapte bună la unison, iar eu mă reped în camera mea.
Max vine după mine, iar apoi se așează pe pat. Se uita la mine cu ochii mari, iar apoi încercă să-și mute privirea.
-Merg eu prima la baie, zic apoi scotocește prin dulap după niște pijamale.
..............
Iese și Max din baie apoi se așează în pat. Mă uit la el ciudat, iar el se uită nedumerit la mine.
-Ce faci? Tu dormi pe jos, spun răstit.
-Mama ta a zis că dorm în același pat cu tine, din cauza asta nici nu mi-am adus sacul de dormit.
-Nu, tu dormi pe jos, nu trebuia să o asculți pe mama, mai nou a devenit extrem de ciudată.
-Nu mă interesează, eu nu dorm pe jos, dacă aveam sacul de dormit, dormeam, dar cum nu-l am...
-S-o crezi tu, zic nervoasă și îl împing. Nici nu se mișcă din loc și se așează mai comod. Ohh...bine, dar așează-te cu spatele la mine.
-Bine, se așează cu spatele la mine, dar patul meu nu este destul de mare așa că ne atingem cu spatele unul de altul. Uitam să închidem becul, iar după îmi dau seama de ce nu pot să dorm.
-Max, du-te și închide becul, zic somnoroasă.
Max se ridică din pat leneș și se duce la bec. Îl stinge, dar se împiedică de ceva și cade din cauza că e foarte întuneric în cameră. Se ridică și își plimba mâinile prin aer ca în filmele cu proști, iar apoi se împiedică de pat și cade peste mine.
-Auu...ce faci?
-Ahh...scuze, nu am văzut pe unde merg, spune și încerca să se ridice de pe mine.
Într-un final se așează în pat, după ceva timp adoarme și îmi fură pătura. Încerc să trag de ea, dar nu pot să o iau. Mă gândesc că dacă m-aș apropia mai mult de el aș putea să recuperez măcar o parte din pătura.
Mă apropi, dar când vreau să trag de pătură, acesta mă cuprinde de talie și mă trage spre el. Îmi dădeam singură seama ca nu mai aveam nicio scăpare de acolo, așa că m-am lăsat bătută. Într-un final adorm, datorită căldurii lui.
..............
Dimineața mă trezesc și observ cu ochii intredeschiși că sunt cu capul pe pieptul lui. Îi simt mână lui Max cum îmi mângâie părul și mă încordez dintr-o dată. Îmi pun mâinile pe pieptul lui și îmi întorc capul la el, având ochii mari.
Mă ridic rapid de pe el și apoi mă sprijin de spatele patul, uitându-mă în gol. Îi simt privirea lui Max pe mine și nu înțeleg cum poate să mă privească atât de intens în ochi. Eu nu aș putea să mă uit atât de intens la el, pentru că îmi pierd mintea.
Îmi pun privirea pe el și încerc să-l privesc la fel de intens fără să fac vreo prostie. Simt cum timpul se oprește, iar momentul se lungește din ce în ce mai mult. Max se apropie de mine, dar pe mine nu mă interesează mă bucur de momentul ăsta minunat. Eu și el uitându-ne unul la altul.
CITEȘTI
Imperfecta
Teen FictionCe înseamnă să fi perfect? Nimeni nu știe, sunt atâtea păreri până cât și cea mai perfectă persoana este imperfecta în ochii cuiva. De ce încercăm să-i mulțumim pe toți când știm deja ca nu o vom face? De ce nu ne trăim viata asa cum ne dorim? De ce...