Part 13
Winter pun memandang muka Wonyoung serius. 'Wonyoung...aku cakap dengan kau awal-awal...IM tu dia jenis yang susah nak rapat dengan orang...kecuali Doyoung BFF dia....' kata Winter. 'Ye ke...aku tak percaya...orang yang handsome macam dia takkan lah tak rapat dengan orang...' kata Wonyoung.'Betul....kalau kau tak percaya pergi lah try dia...sebab ramai gila perempuan yang pernah try dia tapi dia reject semua...' kata Winter. 'Kau tak payah risau kalau aku try dia mesti dapat....aku tengok jer lah...' kata Wonyoung yakin. 'Selamat mencuba...' kata Winter.
Doyoung membawa dulang makanannya lalu duduk di hadapan IM. 'We...kau tak makan ke? Makanan hari ni sedap tau...' kata Doyoung. 'Eh nanti kan kita nak makan cafe depan tu...kenapa kau makan ni? ' kata IM. 'Aku sebenarnya tak nak makan tadi...tapi aku tengok ada makanan kegemaran aku...kau kan tahu aku kan tak boleh tahan diri bila ada makanan favorite aku...' kata Doyoung. 'Hermmm...kenyang sangat nanti baru kau tahu...' kata IM.
IM menghirup straw minuman. 'Changkyun kau perasaan tak tadi...Wonyoung tu asyik tengok kau jer masa Cikgu mengajar....' kata Doyoung. 'Ye ke? Aku tak perasan lah pulak...lagi pun ade aku kesah ke? Kau kan tahu ramai jer perempuan kat sekolah ni tengok aku...macam lah kau tak biasa...ke kau jealous...' kata IM sambil mengangkat keningnya. 'Bukan tu maksud aku...Gaya mata Wonyoung tengok kau lain macam...macam ade something yang pelik...' kata Doyoung.
IM berhenti menghirup air kotaknya lalu mendekatkan wajah ke wajah Doyoung. 'Doyoung...kau demam ke? ' kata IM sambil meletakkan lima jarinya ke dahi Doyoung. 'Mana ada...' kata Doyoung lalu menepis tangan IM. 'Habis tu...tak pernah-pernah kau ambil kisah pasal hal tu...ni tiba-tiba nak ambil tahu pasal tu...dah kenapa? Sebab tu aku ingatkan kau demam tadi...' kata IM. 'Betul lah apa yang cakap tadi...aku rasa Wonyoung suka kat kau...sebab pandangan mata dia tengok kau lain macam...' kata Doyoung.
'Doyoung...kau dah terlebih tengok K-drama ke? Atau tertelan banyak buku novel cinta ni? Ni bukan kau ni...kau siapa? ' kata IM. Doyoung yang geram terus mencubit pipi IM. 'Sakit lah...aku bergurau jer...kau usik aku boleh...aku usik kau tak boleh...apa lah kau ni...' kata IM sambil mengelus pipi.
'IM aku serius...Wonyoung suka kau...sampai bila kau nak single...aku nak jugak tengok BFF aku ni ada girlfriend...' kata Doyoung. 'Errr...tak ingin aku nak ade girlfriend...ia akan mengganggu pelajaran aku....' kata IM. 'Apalah nak jadi dengan kau ni Changkyun...kau tak bosan ke asyik tengok buku jer...kau dah tak de aktiviti lain ke? ' kata Doyoung. IM menggelengkan kepalanya sambil senyum tawar. Doyoung menepuk dahinya.
Skip balik
'Doyoung kau tunggu aku kat luar dulu...aku nak pergi tandas lah...' kata IM. 'Ok...jangan lama-lama tau...' kata Doyoung. IM pun berlari masuk ke dalam tandas. Selepas habis membuang IM pun ke keluar dari tandas. 'Hah lega...' kata IM sambil memegang perutnya. Tiba-tiba ada seorang menarik pergelangan tangannya lalu menarik IM ke belakang sekolah. 'Wonyoung?? ' kata IM. 'IM...kau memang handsome betul lah...' kata Wonyoung menggoda.Wonyoung semakin mendekatkan badannya ke badan IM. IM pula mengundur ke belakang tetapi dihalang oleh dinding. 'Won...young tolong jaga jarak...boleh tak..' kata IM malu-malu. 'Kenapa kena jaga...kalau dah suka tak kan boleh kan...' kata Wonyoung sambil meraba dada hingga ke perut IM. 'Won...young tolong jangan melampaui batas...' kata IM. Wonyoung melekatkan badan nya ke badan IM lalu memeluk pinggang IM.
'Wonyoung kau lepaskan aku...jangan melampau sangat...' kata IM. 'Aku suka kau...takkan lah kau langsung nak tergoda tengok aku pun wajah yang cantik jelita ni...' kata Wonyoung. 'Tak...aku tak minat dengan mana-mana perempuan langsung...termasuk jugak kau...' kata IM tegas. Wonyoung membuka butang baju nye lalu menampakkan dada nya yang berwarna putih kemerahan dan tali bra miliknya. IM dengan pantas menutup matanya.
'IM kenapa kau tak tengok aku...kenapa tak cukup ke? Atau kau nak lebih lagi...' kata Wonyoung sambil meraba peha IM. IM dengan pantas menepis tangan Wonyoung. 'Wonyoung lebih baik kau lepaskan aku jangan sampai...aku berkasar dengan kau' kata IM yang masih menutup mata. Wonyoung masih berkeras tidak mahu berhenti. Dia menekan badan IM dengan badannya membuatkan IM terkunci di situ. 'Lelaki yang selalu aku goda mesti akan cair dengan aku...tapi kau lain daripada lelaki yang lain...I Love It...' bisik Wonyoung di telinga IM.
Wonyoung mendekatkan bibirnya ke wajah IM. IM pula masih tidak membuka mata. Dengan pentas Wonyoung melekatkan bibirnya ke bibir IM. IM membuka mata kerana terkejut bibir disentuh tanpa rela. IM tanpa ragu-ragu mengunakan seluruh tenaganya, menolak Wonyoung ke belakang dengan kuat menyebabkan gadis itu jatuh terduduk di bangku kayu di belakangnya. IM berlari meninggalkan Wonyoung keseorangan di situ.
Sambil IM berlari, dia mengelap bibirnya yang dicium oleh Wonyoung dengan kasar menggunakan lengan bajunya yang berwarna hitam. 'Gila punya perempuan...' batin IM. Nafas IM tercungap-cungap. Jantungnya berdegup laju seperti ingin keluar dari tubuhnya. Sesampai di luar sekolah, IM mengelap peluhnya dengan tangan. 'Doyoung....' panggil IM. Dia pun menoleh ke belakang. 'Changkyun...lamanya pergi tandas..kau buat apa tandas...' kata Doyoung.
'Aku sakit perut tadi sebab tu lah lama...sorry...sorry...' kata IM. 'Ouh...dah Jom lah pergi cafe tu naik motosikal aku...' kata Doyoung sambil mengeluarkan kunci motosikal dari poket seluar. IM menyusul Doyoung dari belakang macam anak kucing mengikut ibunya.
(Apakah yang akan berlaku pada part seterusnya?)
(Jangan lupa undi, follow dan komen tau)
Sambung Part 14
YOU ARE READING
Why You Hate Me?
Fiksi RemajaKisah 7 beradik (Monsta X) Anak bongsu dari 7 beradik itu dibenci oleh abang2nya.... Eomma dan Appanya meninggal dunia kerana anak bongsu itu... Selepas dari kemalangan itu..mereka bertujuh dijaga oleh pembantu rumahnya.... Dari situ juga....abang2...