~Hoseok
Göz kapaklarımı zorlukla açtığımda karanlık bir odayla karşılaştım. Zihnimde bir şeyler yerine oturmaya başladığında vücuduma bakındım.
Sağ bacağımda bir sargı vardı. Ellerim ve bacaklarımda zincirle yatağa bağlıydı. Biraz odaya bakındığında ilk getirildiğim oda olduğunu anladım.
"Siktir!"
Ne kadar zaman uyuyordum acaba? Bacağımı hissetmediğime göre, ya yeni sarılmıştı ve uyuşturulmuştu. Ya da uzun süre geçtiği için vücudum acıyı kabul etmişti.
Düzgün de saramamışlar ki. Ya enfeksiyon kaparsam, ya mikrop bulaşırsa? Ah! Zincirleri de o kadar yakın bağlamışlar ki, hafif çekiştiğimde bile ağrıyordu!
Acaba o teyze ne yaptı? Yoongi onu bulmuş mudur? Ya da teyze onu tanımış mıdır? İçimde ne kadar iyimser bir taraf olsa da korkuyordum. Onsuzluktan.
Onlara doğru yürürken yalpalıyordum. Sarhoş gibi. Çantam artık kolumda takılı değil, yerde sürükleniyordu. 3 askerden birinin tek başına bana baktığını görünce yavaşladım. Yürüyecek halim kalmamıştı.
O bana doğru yaklaşırken, ben orda bekliyordum. Sonunda aramızda 2-3 metre kaldığında konuşmak için ağzımı açmıştım ki gözlerim kapanmıştı.
Kendimi yere düşeceğim diye beklerken bir çift kolla sarmalanmış buldum. Gözlerimi kapatmadan önce son gördüğüm şey ise bana endişeyle bakan bir çift siyah gözdü.
İşte. Onu ilk böyle tanımıştım. Ya sonrası? Gerçekten onunla doğru düzgün bir gün geçirememiştim. Her günüm şaka gibi olaylıydı.
"Hayır...kullanamam. Israr etmeyin lütfen."
"E ne yapacaksın?"
"Çamaşır makinesi yok mu?"
"Var. Hatta kurutma makinesi ve ütü de var."
"Gerçekten mi? Ne kadar da medeni bir köy. Peki şey var mı...Wi-Fi?"
"Evet oda var. Hatta burda ısı yalıtım bile var. Her ev kaloriferli."
"Ne? E o zaman ben neden soğuk odada yatt- hey! Neye gülüyorsunuz?"
"Sence bu saydıkların burda olsa, burası köy olur muydu? Ya da teröristlerden saklanılır mıydı?"
"A...demek benimle dalga geçiyordunuz. Çamaşır makinesi yoksa ne yapacağım ben?"
"Herkesin yaptığını."
"Ne?"
"Çamaşırlarını nehirde yıkayacaksın."
"NE?!"
"Ne duyduysan o."
××××××
"Böyle mi yapacağım?"
"Çitile dedim doktor. Okşa demedim."
"E ben sert yapamıyorum ki!"
"Yapmaya çalış o zaman."
"Of!"
×××××××
"Yapabildim mi?"
"Hayır."
"Biraz daha sabunlasam?"
"Hayır."
"Şu tahtayla vursam?"
"Hayır."
"Çitilesem?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aurora / YoonSeok
FanficDoktor Hoseok, gün batımında Yüzbaşı Yoongi'ye aşkını itiraf ettikten sonra aniden bayılır.