3.bölüm

367 107 16
                                    

İlahi bakış açısı .

Zeynep Kolunun üzerine uzanmış bir şekilde bayılmıştı uzun saçları yüzünün üzerine dağılmıştı. Salonun ortasında baygındı. daha sonra jandarma gelmeye başladı Zeynep orada yalnız bir şekilde Bayıgındı kapıyı açan ilk kişi Serhat komutandı ve Zeynep'in orada bayılmış halini gördüğünde hemen içeriye daldı ve hızlı adımlarla Zeynep'in yanına koşmaya başladı dizlerinin üzerine oturarak yaşıyor mu diye yüzüne dağılmış o kahve rengi saçlarını yana çekerek, yaşıyor mu diye elini boynuna koydu ve Zeynep'in nabzına baktı. nabızı atıyordu çok sesiz bir şekilde nefes alıyordu.serhat komutan "durumu iyi değil bilinci kapalı" yüksek bir sesle hemen "hastaneye götürmeliyiz" dedi.

Serhat komutan çatık bir şekilde arkadaşına bakarak "Yusuf kızı hastaneye götür" dedi.
Arkadaşı komutana bakarak "emredersiniz komtanımda ama ben araba sürmeyi bilmiyorum" dedi tamam zaten
ben sürerim sen sadece kucağına alıp arabaya kadar götür bu geçen seferki bahsettim manyak kız tekrardan uyanıp yüzüme tokat atarsa bende onu arabadan atarım bu sefer" dedi iiçli bir
nefes çekerek

Yusuf oturarak 'komutanım neresinden tutayım "saf bir şekilde dedi.

Serhat komutan sakin bir bakışla "oğlum Yusuf istersen bacağından tut arabaya kadar sürükle lan oğlum sen manyak mısın hiç mi kafan çalışmıyor"? daha önce hiç kimseyi kucağına almadın mı? yada almadıysan da hiç mi görmedin?" Hafifçe sırıtarak dedi. İçinden tövbe estağfurullah diyerek giçirdi.

"En son küçük kardeşimi kucağıma almıştım da komutanım bu kadar büyük birini hiç kaldırmamıştım" Zeynep'e dalmış bir şekilde dedi.

Serhat komutan "zaten sana söyleyen de kabahat" diyerek mırıldandı.

Ve komutan bir elini kızın sırtına dolayıp diyer elini bacaklarının altından geçirdi.
Ve aya kalkıtı "bak Yusuf efendi böyle tutacaksın bu eğitimi iyi al da bu kız başka bir sefere bayıldığında taşımak zorunda kalmayayım bir komutana tokat yakışmaz" dedi.

Yusuf "tamam komutanım emredersiniz. Ne yani şimdide bana mı tokat atsın ?"dedi.

daha sonra komutan bir kaç adım atmadan Yusuf "komutanım komutanım kızın başı kanıyor"endişeli bir şekilde dedi.

komutan Yusuf'a bakarak "neresi kanıyor Yusuf?"dedi "kafasının sol yanı komutanım" diye cevap verdi komutan kafasına baktığında kahverengi saçların üst kısmında kan vardı.

Serhat komutan ister istemez Zeynep'in incelemeye başladı.
Daha sonra gözlerini aşağı indirerek yüzüne doğru baktı kızın beyaz teni simsiyah kirpikleri gölge düşürüyordu elmacık kemiklerine.ve pembesi yanakları kırmızlı dudakları yanağında da küçük bir Gamze vardı o kadar güzel o kadar masum görünüyordu ki bunlar genelde komutanın dikkatini çeken şeyler değildi ama kızın yüzü o kadar masum tatlıydı ki dikkat çekilmemek mümkün değildi. Ve boynunda çenesinde morarttılar vardı dudağının alt kısmında çatlamış bir yara vardı. Kız o yaralı haliyle bile bir ceylan gibiydi.

Serhat komutan tekrardan kafasını yukarıya kaldırarak "bir şey olmaz Yusuf arabanın içinde ilk yardım çantası var orada sararsın hastaneye gidene kadar" yutkun bir şekilde dedi.

Yusuf "emredersiniz komutanım öyle yaparız" başını sağlıyarak dedi.

Ve hızlı adımlarla salonda dışarıya çıktılar . Adam merdivenin üzerinde inmeye başladı ve rüzgar kızın saçlarını adamın yüzüne çarpıyordu buram buram değişik efsane bir koku vardı kızın saçlarında. Komutan bunu fark etti ve önüne bakarak hızlı adımlarla arabaya doğru yürüdü.
"Yusuf arabanın arka kapısını aç"dedi Yusuf komutan'ın arkasından geliyordu komutan "lan oğlum çabuk olasana yüksek sesle çağırdı.

Arabanın yanına koşarak kapıyı açtı ve onu koltuğun sol köşesinde oturmuş bir şekilde camın kenarına bir yastık koyarak kızın başını yastığın üzerine koydu.
Serhat komutan "Yusuf ilk yardım çantasını arabanın bagajından çıkartıp getir başına bir sargı at"yüksek sesle dedi Yusuf"tamam komutanım hemen yapıyorum.ve kızın başını sardı.

serhat komutan Arabanın kapısını kapattı. daha sonra direksiyona geçti.
Arabayı sürmeye başladı Yusuf yan tarafa geçti komutan "Yusuf kıza sık sık bak hatta gözünü onun üzerinden ayırma bir şey olmasın hastaneye gidene kadar.

Yusuf "emredersiniz komutanım da başımı hiç mi çevirmeyeceğim" dedi.

Serhat komutan ona sinirli bir bakışla "mümkünse Yusuf başını
hiç çevirme"dedi "Yusuf emredersiniz komutanım başımı hiç çevirmem dedi.

Serhat komutan "bu hayvan herif nereye gitti acaba"dedi
Yusuf "komutanım adam kaçmış "dedi

" Serhat komutan onu biliyoruz biz de nereye kaçtı dedim zaten Yusuf"

Yusuf kısık bir sesle "haklısınız tabii komutanım dedi.
Ve Yusuf kıza bakmaya devam etti "komutanım kız çok güzel değil mi" dedi

Serhat komutan sert bir bakışla "bana bak Yusuf arabayı durdurup kapıyı açıp seni buradan atarım sonra buradan yürüyerek eve gittiğinde çok güzel kız dersin"
Yusuf kısık bir sesle "özür dilerim komutanım da yanlış bir şey mi dedim acaba?"
Diye cevap verdi
"Yok Yusuf mümkünse sen bugün hiçbir şey deme diye cevap verdi.
"Yusuf emredersiniz komutanım"dedi

Ve başını kaldırıp kıza bakmaya devam etti.
" komutanım kız gözlerini açıyor"sevinçli bir şekilde dedi.

..................

Gözlerimi açtığımda bir arabanın arka koltuğunda oturmuş bir şekilde başım sağ tarafa cama yaslanmış bir yastığın üzerindeydi hafifçe başımı sol tarafa çevirdim .
Ve bana gülerek gıcık tipli bir asker bakıyordu "iyi misiniz hanımefendi" mızıldayan bir sesle dedi. Yeni yeni kendime geliyordum birden aklıma kardeşlerim geldi hemen sesim çıkabildiği kadar endişeli bir sesle"kız kardeşlerim nerede?" Diye sordum.

Adam "merak etme kız kardeşlerin az önce diğer ekiple karakola götürüldü"diye cevap verdi.
Hemen aceleci bir sesle "durumları nasıl? babam onlara bir şey yaptı"mı? diye sordum

Arabayı süren adam " baban kaçmış nereye kaçtığını bizde bilmiyoruz diğer ekipler her yerde onu arıyor merak etme kardeşlerin de iyiler onları karakola götürdük" sakın bir sesle dedi

O der demez içime sanki su serpildi gözlerimi kapatarak derin bir nefes aldım "çok şükür Allah'ım kardeşlerime bir şey olmamış diye içimden geçirdim. Nedense arabayı süren adamın sesi bana bir yerden tanıdık geliyordu.

İnsan bazen bir yabancı gibi uzaktan bakıyor yaşamak istediklerine. hayallerine
Boşa akıp giden ömrüne.
ama bir şeyi de unutmamak gerekir Umut hep vardır...!🌹

Beyeni ve yorum yapmayı unutmayın ❤️

YASAK MEYVE.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin