💔Keyifli okumalar ❣️
Oracıkta koca bir şokun içinde bacak aralarıma baktım.bacak aralarım derin bir sızıyla kan içindeydi. Delirmişcesine . saçlarımı çekmeye başıladım.Çünkü tecavüze uğradığımı fark ettim.Yüzümü tokatlamaya başladım.Başım bir aşağıya bir yukarıya deli gibi sallanıyordu. Avazım çıktığı kadar bağırarak"ne yaptınız bana!" diye çığlık atım.yatağın üzerinde oturmuş şekilde kendimi sağ tarafıma doğru kaydırarak "a'ah"diye mırıldanıyordum. Kendimden iğrenmeye başladım.
O an dengem yerinde değildi.
Elim Ayağım birbirine girmiş bir şekilde nefes nefese kalmıştım.
Aldığım nefesten bile tiksindim.
"Bana bunu neden yaptınız!" Diye Üst üste Çığlık atmaya başladım.Ben orada üst üste Çığlık atarken
Birden kapıdan bir çıtırtı geldi kafamı arkama doğru çevirerek hemen yatağın üzerindeki örtüyü alıp çıplak bedenime sararak ayağa kalktım. Koca bir endişe içinde Sehpanın yanına yürüyerek sehpanın üzerinde duran gece lambayı elime aldım.Kapı açıldığında gördüğüm kişi Boran orospusuydu. Eleri'm titremeye başladı.sırıtarak kapıyı kapatıp bana doğru yürümeye başladı. çıldırmışçasına titreyen sesimle "ne yapıtın bana ?ne yaptın?!"diye çığlık içinde bağardım.
Pis pis sırıtarak "Zeynebim kaçmayacaktın boran ağadan. kaçmanın bedeli ağır olur Zeynebim"dedi.Nefesim kesilmiş bir şekilde ağzımdan köpük akıyordu. "Ne yapıtın oruspu çocuğu bana" dedim.Der demez hızlı bir şekilde yanıma yaklaşarak yüzüme tokatı yapıştırdı.
Atığı o şiddetli tokatla yüz üstü yere serildim. Acı içinde yerde kıvrandım. Hızla dizlerinin üzerine çöktüğünü fark ettim.Arkamdan saçımı sert bir şekilde çekerek kafamı kaldırdı.
"Bana Bir daha saygısızlık edersen bu seferde bedelini kardeşlerin öder. Ne zannettin benden kaçabileceğini mi zannettin? sakın bir daha deneme"diyerek kafamı sert bir şekilde yere iti.Kafamı kaldırıp ona baktım. Odadan çıkıyordu. Mırıldar bir sesle"anasını siktiyim oruspu kızı" diyerek kapıya doğru yürüdü. O an eyer yapa bilseydim onu hiç düşünmeden öldürürdüm. Elimdeki gece lambayı sıkıca tutarak çıldırmışçasına ayağa kalktım.Arkası bana dönük bir şekilde kapıya doğru yürüyordu tam çıkacaken elimdeki gece lambayı kafasına fırlatım.
Kafasına aldığı darbeyle yere düştü.yerde acı çeker bir şekilde bağardı.
Bana bakarak "Zeynep seni ölümden beter edicem.lan sen ne yaptığının farkında bile değilsin bitin sen".yerde acıdan kıvranarak dedi.Çok korkuyordum ondan.kim bir yine ne yapacakıtı bana.
Elini kafasına koyarak
Acı çeker bir şekilde "bitin sen!" Diyerek ayağa kalkmaya çalıştı. Onu öyle görünce korkum giderek arıtımıştı.kapı açıktı üzerime sardığım çarrışafın etek kısmından tutarak kapıya doğru koştum oda kapının yanındaydı.Nefes nefese kalmıştım.hızlı bir şekilde yanından geçtim odadan çıktığımda odanın anahtarı üzerindeydi.kapıyı üzerine kapatıp kilitledim. Arkamdan seslenerek "nereye kacacan Zeynep babanı kümes evinemi benzetin? koşar adımlarla merdivenlerden aşağı indim.Ev çok büyüktü nereden çıkacağım bende bilmiyordum.
Koridorun ortasında başımı çevirip
Etrafıma bakıtığımda kimse yoktu.Ev büyük ve sessizdi. Karışımda birbirlerine yapışık 9 tane oda vardı. Kardeşlerim o odalardan birindeydi muhtemelen.gitikçe tedirgin oluyordum biran önce kardeşlerimi bulup bu lanet evden çıkmalıydık. Hızlı adımlarla en baştaki odadan başladım. odanın yanında durarak kapının kulunu hızlı bir şekilde açtım. Kalbim korkudan küt küt atıyordu.yavaş bir şekilde odanın içine girdim. Odaya girdiğimde sesiz ve karanlık bir odaydı. Karışımda tek kişilik bir yatak vardı ve pencerenin önünde siyah perdeler çekilmişti.
Odanın büyüklüğü nerdeyse bizim ev kadardı.
Kafamı sağ tarafa doğru çevirdiğimde ise siyah rengi bir gardolabı oradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YASAK MEYVE.
General Fiction"Yaralarını sarmak isterken senin engeli halline aşık oldum. Bir gün iyileşsen beni bırakır mısın.? Ben senin yaralarını sarmak istedim, nereden bileyim yaralanan ben olacam."