15. Bölüm

144 35 8
                                    

Çok şey vardı anlatacak
O yüzden sustum.
Birini söylesem!
Diğer yarım kalacatı.

Sen duydun mu
Sustuklarımı?

Oğuz Atay❤️

Keyifli okumalar dilerim❤️

Zeynep yerde hıçkıra hıçkıra ağladı ve benim yüzümden aptalca düşünmeden konuştum. Zeynep'in hasta olduğunu bile bile.

Onu öyle görünce ne yapacağımı bilemedim. Hemen yanına diz çökerek "Zeynep" dedim hiç bir şey demeden gözlerini kapatmış bir şekilde ağlıyordu. Yavaş bir şekilde çenesini tutum. "İyi Misin" dedim gözlerini sımsıkı kapatarak "ben iyi olamıyorum ben iyi değilim!" Diye çığlık attı.

Bu sefer çocuk gibi ağlamıyordu. Onun ağlaması beni neden derinden etkilediki bende bilmiyorum. Kafasını kaldırıp bana baktı gözleri yaşla dolmuş bir şekilde dudakları titriyordu. Boğuk bir sesle "ben senden çok özür dilerim" dedim. Genelde hiç kimseden özür dileyen bir adam değildim.

İşaret parmağımla göz yaşlarını sildim. Göz yaşlarını sildiğimde gözlerini kapattı ve kirpikleri parmağıma deydi. Elimi omuzuna koyarak "hişt sakin ol geçecek" diyerek yavaşça elimi boynundan geçirerek kendime çekip sarıldım. Ben sarıldığım gibi ağlama sesi yükseldi. Sakinleştirmek için saçlarını okşamaya başladım.

Onu güldürmek için "ama ya sende çok sulu gözlüsün be kızım" dedim. Hızlı bir şekilde başını göğsümden kaldırarak susarak ayağa kalktı. Yatağın üzerinde oturarak derin bir nefes aldı.

Ne yapacağımı bilemedim onu öyle görünce çok fazla etkilendim. Olayı unutturmak için yapmacık bir şekilde "oyun oynamak istiyorum da kimse benle oynamıyor" dedim. Zeynep direk ayağa kalkarak banyoya doğru yürüdü. Bende ayağa kalkarak arkasından "nereye gidiyorsun?" Dediğimde kafasını bana çevirip "banyo yapacam" dedi.
"Daha bu sabah banyo yaptın" dedim.
"Evet bir daha banyo yapacam" deyip banyoya girdi.

Ya bu sabahki gibi kendini boğmaya çalışsa diye bir tedirgin oldum. Arkasından giderek "banyo yapma" dedim . Kafasını çevirip bana bakarak "neden?" Dedi.
"Çünkü sular kesik" dedim.
"Hayır sabah sular geliyordu" dedi.
"Evet geliyordu ve kesildi" dedim.
Pek inanmışa benzemiyordu. İnansın diye "istersen git bak" dedim ve oda hemen banyoya girdi.

Bu kız nasıl Bir şey ya akıllı dengesini kaybetmiş ama inadı hala yerinde . Arkasından gitmek zorunda kaldım. Kendine bir şey yapmasın bide ona sular gelmiyor diye yalan söyledim. Banyoya girdiğimde suyu açicakti tam "dur" diyerek kolunu kendime çektim ve kolunu çektiğim gibi sinirle beni itti "sen ne yapıyorsun niye bana engel oluyorsun? Bırak baniyo yapacam ya" diyerek çıkıştı.
"Tamam yap ozaman" dedim ve arkama döndüm. arkama döndüğümde suyun sesi geldi ve Zeynep "seni yalancı hani sular gelmiyordu" dedi. Hiç bir şey demeden sustum. Sanki keyfimden yalan Dünya Söylüyorum seni düşündüğüm için yalan söylüyorum.

Arkamdan seslenerek "sen çık" dedi.
Onu yanlız bıraksam ya kendine bir şey yapar diye endişe vardı içimde Onun için. ona dönerek "tamam bende banyo yapacam" banyapmasın diye dedim. Gözlerini kısarak "senin banyon vardı" dedi. Kafamı sallayarak "evet benim sular kesilmiş seninkide kesildi zannettim" dedim.

Gözlerini kocaman açarak gülümsedi. "Ne oldu niye gülüyorsun? sen" dedim. "Öylesine güldüm. Hadi o Zaman gel banyo yap ben yapmayacağım. Bende seni izlerim" dedi.
Kaşlarımı çatarak "ne sen çık ben yapacam" dedim. Omuzlarını silkerek "hayır" dedi. "Tamam o zaman ikimizde yapmayalım" dedim. Oda yanaklarını şişirerek "ne zaman yapmalıyım Peki?" dedi.

YASAK MEYVE.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin