Taeyong ve jaehyun'u gelmeleri için yanımıza çağırmıştık. Fakültenin yanında herkesin sürekli geldiği kafede john'la oturmuş, içeceklerimizi yudumluyorduk. John'un yanına geçtim. "Karşımda oturmayacak mısın?" dedi. "Hayır, jaehyun ve taeyong yan yana otursun istedim." diyince güldü. "Hem ayrıca, yanında oturmamı istemiyor musun?" diye trip attım.
"Saçmalama sevgilim." dedi yanağımı öpüp. "Bir ilişkimiz olursa saklamak istersin diye çok korkuyordum." dedim ellerini tutup. "Neden korkayım, herkesin görmesini isterim." dedi. "Bilmem, kızlar görür veya dalga geçerler diye korkarsın sanmıştım."
Başımın arkasından tutup göğsüne yasladı, "Artık umursamıyorum."
Kapıda karşılaşan jaehyun ve taeyong'u görünce bir anda kafamı kaldırıp john'u dürttüm.
Jaehyun, taeyong'a kapıyı açtı ve "Günaydın." dedi. Biz pür dikkat izliyorduk. "Sana da günaydın."
Ardından karşımıza oturdular, "Günaydın." dedik ikisine. "Günaydın." diye karşılık aldığımızda bir anda jaehyun ciddileşti. "Siz şimdi sevgilisiniz yani?"
Kenetlediğimiz ellerimizi kaldırıp gösterdik. "Şaka yapacak halimiz yok." diye gözlerini devirdi john. "Tuvalette gördüğümde anlamıştım." dedi taeyong. "Hatırlıyor musun? Sarhoştun." diye ekledi jaehyun. "Hatırlıyorum tabii ki."
"Siz bir şeyler içecek misiniz?" diye sordum. "Biz kalkarız birazdan." dedi jaehyun.
"Biz derken?" diye atladık ikimiz. "Beraber gideriz sınıfa diye düşünmüştük." dedi taeyong. Biz john'la birbirimize bakıp sırıttık. "Yapmayın şöyle kaş göz." dedi jaehyun masanın altından ittirdiği bacağıyla. "Ee napalım, beraber gidecekmişsiniz. Bölmeyelim sizi." dedi john. "Siz gece çocuk yaparken ben taeyong'u sarhoş sarhoş gidemez diye eve bırakıyordum john."
John "Diyene bak sanki sütten temiz, her gün iyilik yapan, harika bi insan." dediğinde istemsizce gülmüştüm. "Kes sesini."
•••
johnspch
178 beğeni, 48 yorum
johnspch: derste sıkıldıgı icin yaptıgını söyledi
comments:
tenlees10: sıkılmıstım ama 😡😡
jluvwoo: tm simdi sıra beraber foto atmakta
jaejaehyn: biraz sessiz olur musunuz hocayı duyamıyoruz
⏩️johnspch: olamayız, karım güzel şeyler anlatıyor
⏩️yonggstae: @jaejaehyn bırak konussunlar sanane
⏩️jaejaehyn: @yonggstae sen rahatsız olma diye susun demistim
⏩️yonggstae: @jaejaehyn jaehyun yanında oturuyorum yuzume söyleyebilirsin
⏩️jaejaehyn: @yonggstae boyle konusmakta guzel
xiaooox: ask dolu ogluslarım
⏩️dderyhn: bende ask dolu karısı 💗💗💗💗
⏩️xiaooox: ask beni kor etti
⏩️dderyhn: ben baskalarına bakama diye kor ettim yakısıklım 😍jaejaehyn
109 beğeni, 18 yorum
jaejaehyn: ders çıkışı karşılaştığımız misafirler w/ @yonggstae
comments:
johnspch: ders çıkışında da çağırılmamışız @tenlees10
⏩️tenlees10: bırak da gezsinler cocuklar
⏩️johnspch: he doru bunları sevgili yapcaktık dimi
⏩️yonggstae: ya arkadasız kankiyiz
⏩️jaejaehyn: he evt aynen
⏩️johnspch: gostercem kankiyi size
⏩️tenlees10: PUAHAHAHAHAJJDWOJDPWKDPWÖDPW
ŞİMDİ OKUDUĞUN
visne receli ★ johnten
ChickLit"vişnenin verdiği o ekşi, yüz buruşturan tadı asla bir kirazdan alamazsın." +jaeyong, xiaodery, dowoo