|Tanıtım|

8K 566 145
                                    

Kyungsoo gülümseyerek karşısında onu öldürecek gibi duran adama baktı ve karşısına geçip oturdu.

"Merhaba ben yeni doktorun Kyungsoo ve sende Kai'sin değil mi?. Bana biraz kendini anlatmak ister misin Kai?"

Kyungsoo Kai'yi korkutmayacak bir şekilde kibarlıkla konuşmaya çalışıyordu. Fakat Kai ona o kadar korkutucu derecede bakıyordu ki korkanın kendisi olduğunu hissetti. Yinede pes etmeyecekti.

Masanın üzerinden uzanıp Kai'nin elini tuttu.

"Hey, konuşmayacak mısın? Bir şok mu atlattın yoksa?"

Kyungsoo onu incelerken Kai hızla elini çekip kaşlarını çattı.

"Dokunma bana. Sen zararlı çıkarsın."

Kyungsoo masanın üstünden yavaşça elini çekip tedirgin gözlerle Kai'ye baktı.

"Kai. Öğrendiğim kadarıyla ile bir sürü insan öldürmüşsün. Bana bunu neden yaptığını anlatırsan sana yardım edebilirim."

Kai dişlerinin arasından tıslar gibi konuştu.

"Kimse bana yardım edemez. Yardıma ihtiyacım yok!"

Ardından sinirle ayağa kalktı altındaki sandalyesi de yere düşmüştü. Kyungsoo kocaman gözlerle sandalyesinden kalkıp Kai'nin kolunu tuttu.

"Şşt... Sakin ol. Sadece seni iyileştirmek istiyorum.  Lütfen otur olur mu?"

Eğilip yerdeki sandalyeyi kaldırdı ve Jongin'i yeniden oturttu. Ardından az önceki yerine geçti.

"Bak Kai. Senin dostun olup seni iyileştirmek ve buradan çıkarmak istiyorum."

Kyungsoo derin bir iç çekip Kai'nin gözlerine baktı.

"Sen buradan kurtulmak istemiyor musun?"

Kai bir süre sessiz kaldı. Ardından kafasını onaylar biçimde sallayıp arkasına yaslandı.

"İstiyorum. Ve sende şu andan beri benim dostumsun."

Ardından Kai ayağa kalkıp Kyungsoo'nun sandalyesinin arkasına geçip elini Kyungsoo'nun küçük omuzlarına yerleştirdi.

"Ama..."

Elinin altındaki omuzları sert bir şekilde sıkıca sıktı.

"AH! Kai ne yapıyorsun?"

Kyungsoo kurtulmak için çabalarken Kai onun kulağına eğilip fısıldadı.

"...Benimle dost olduysan asla bırakamazsın."

Ardından ellerini çekip masaya oturdu ve Kyungsoo'ya yaramaz bir şekilde gülümsedi.

Kyungsoo omuzlarını ovarken Kai'ye döndü.

"Seninle dost olmayı neden bırakayım ki Kai? Bu aklımdan bile geçmedi."

Kai masanın üzerinden Kyungsoo'nun yüzüne eğildi.

"Çünkü öldürdüğüm insanlarda bir zamanlar benim dostumdu Doktor."




DANGER / KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin