|12. Bölüm|

3.1K 331 188
                                    

Sona yazdığım notu okumanız şiddetle rica edilir. Ficin gidişatı ile ilgili.. Yorum ve oylarınızı eksik etmeyin!~

Luhan'ın cenazesi yapılalı 5 gün olmuştu. Evet, Luhan ölmüştü. Ve Kyungsoo bitik haldeydi ve eğer bunu yapan Jongin ise onun karşısına çıkıp 'Neden, neden yaptın bunu?!' diye bağırmak, ona vurmak istiyordu.

Yavaşça doğruldu yataktan ve dün akşam yatmadan önce Luhan için ağlarken burnunun tıkandığını fark edip derin bir nefes verdi.

Ayaklarını yere koyduğunda tam kalkacak iken halıda gördüğü şey ile sesli bir çığlık atmıştı.

"BU. DA. NE?!"

Nefesi kesilerek söylerken yerde duran kırmızı sıvıya ve onun üstündeki beyaz zarfa bakıyordu. Korkuyla eğilip zarfı aldı ve dudaklarını ısırdı.

"Tanrım beni neyle sınıyorsun..."

Kırmızı sıvı ile kaplanmış zarfı temizleyip içindeki kartı aldı ve okumaya başladı.

Oyunumuz başladı Do Kyungsoo

A Ş T E Ş T E A A Ş T E

Ş T E A A S T E A Ş T E

E A T Ş A T Ş E T Ş E A

T Ş A E A E T Ş A E Ş T A

Bol Şans, 1 saatin var. Bekliyor olacağım. Eğer bulamazsan daha da uzaklaşacağım.

Kyungsoo okuduklarını anlamaya çalışıyordu.

"Bu da nesi? Böyle mi oynayacağız? Lanet olsun oynamak istemiyorum! Luhan'ı eğer sen öldürdüysen seni asla affetmeyeceğim Kim Kai!"

Kyungsoo boş odaya doğru bağırdığında gözünden bir yaş düşmüştü.

Birkaç dakika sonra kendine gelip hızla kağıda bakmaya başladı. Bu ne demekti?

Tüm satırlar 12 toplam harften oluşuyordu. Ve hep 4 harf kullanılmıştı. Şifre bunlardan birinde saklı olmalıydı.

T Ş A E .. A Ş E T.. T A Ş E... E Ş A T.. Bir saniye..

A T E Ş?

Kyungsoo hızla ayağa kalktı ve düşünmeye başladı.

"Ateş? Ne tür bir ip ucu?"

Gözlerini kapatıp düşünmeye başladı.

"Babam annemi döverdi."

Hayır..

"Babam beni döverdi."

Sanmıyorum.

"Babamı bıçakladım."

Alakası yok.

"Herkes uyurken evi ateşe verdim."

Tabiki de!

Kyungsoo üstünü değiştirip heyecanla evden çıktı. Jongin'e soracağı çok şey vardı. Çokça şey..

DANGER / KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin