Herkese merhaba, bu yazacaklarım Danger da olanların mantıklı olarak açıklanması hakkında.
Biliyorsunuz ki ficin sonunda Jongin şizofren çıktı, aslında olayların hiçbiri yaşanmamıştı.
Aslında ben final bölümünde yorumlarda sorulur sanıyordum birkaç soru, ama kimse sormadı.
Nedir bu sorular?
Danger daki tutarsızlıklar.
İlk tutarsızlık Kyungsoo'nun davranışlarıydı,
Kimse gelipte Kyungsoo psikiyatrist değil mi, neden böyle davranıyor demedi.
Bir psikiyatrist asla hastasını aşağılamaz, kızmaz
Örnek "Sen katilsin, bundan fazlası değil" gibi..
Ona kızsa da böyle şeyler söylemez, böyle şeyler söylerse işten bile atılabilir.
İkinci tutarsızlık Luhan ve Sehun'un ailesi yok demiştik sonlara doğru, yani Kyungsoo öğrenmişti.
Ama Luhan 11. Bölümde telefonunda biri ararken müzikte 2NE1- I'M THE BEST çalınca ne diyordu?
"Şey bunu annem yapmış olmalı, o kız gruplarını sever bilirsin.."
Luhan'ın hiç ailesi olmadı, o sokakta kalan bir çocuktu onu sonradan Kai yanına aldı.
Buda başka bir tutarsızlığımız.
Ve bu tutarsızlıklar neden oldu?
Bu tutarsızlıktan sonradan gelişen şeyler değildi, planlıydı.
'Şizofreni de her zaman bir tutarsızlık vardır,
Hasta bu tutarsızlıkları fark edebilirse şizofreni olduğunu kabullenebilir.'
Yani tutarsızlık olmak zorundaydı. Şizofreni beyinde gerçekleştiği için birkaç hata, yani tutarsızlık, uyuşmayan olaylar, mantıksız konuşmalar/hareketler vb.. olmalıydı.
Bu yüzden Danger da uyuşmayan yerler olmuştu. Ben kimse yazmayınca açıklama yapmamayı düşündüm ama başka bir okur bu tutarsızlıktan rahatsız olunca ona açıklama yaptım.
Ve başkaları da rahatsız olmasın diye açıklama yapayım dedim.
Bu arada DANGER'in devamı olmayacak.
Bu zamana kadar desteğiniz için teşekkür ederim, iyi akşamlar!~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGER / KaiSoo
FanficEğer aradığınız normal bir hikaye ise üzgünüm, yanlış geldiniz. Çünkü benim hikayem en boktan olanıydı.