|13. Bölüm-Final|

3.9K 379 334
                                    


|13. BÖLÜM FİNAL|

  'Neden bu hikayede tüm acıyı çeken masumlar oldu?'




Jongin yabancı birkaç ses ile gözlerini araladı. Neredeydi? Etrafındaki bu iki yabancı kimdi? Yerinden doğrulmaya çalışması ile gözler ona dönmüştü. Karşısındaki kadın endişe ile onun yanına gelip yüzünü elleri arasına aldı.

"Jongin, oğlum! İyi misin?"

Jongin gözlerini kocaman açtı. Bu annesiydi. Ama nasıl?

Kadın da yeniden Jongin'e dönüp dolu gözleri ile gülümsemişti.

"Jongin oğlum, ben annenim."

Jongin aklına dolan anılar ile gözlerinin dolmasını engelleyemedi ve buruk bir sesle konuştu.

"A-Anne?"

Kadın gülümseyip kafasını onaylarcasına sallamıştı.

"Evet Jongin ben annenim."

Jongin hareket edecekken kollarındaki kelepçeler ona engel olmuştu. Korkuyla ellerindeki yatağa bağlanmış kelepçelere baktı.

"B-Ben tutuklandım mı?"

Annesi korkarak kelepçelerden kurtulmaya çalışan oğluna baktı.

"Hayır, hayır.. Neden tutuklanasın ki oğlum? Sadece gitmemen için bunlar."

Jongin gözlerinden bir yaş düşerken söyledi.

"Sandım ki k-kaçtığım için ve B-Baekhyun gibi bir sürü kişiyi öldürdüğüm için h-hapise gireceğim."

Annesi ona garipser bir şekilde baktı ve doktora döndü.

"Buda ne demek?"

"Dışarıda konuşalım Bayan Kim, anlatmam gerekenler var."

Kadın kafasını salladı ve Jongin'e dönüp güven vermek ister gibi elini tutup gülümsedi.

"Hemen geleceğim oğlum."

Kadın ve beyaz önlüklü adam dışarı çıkarken Jongin odayı inceliyordu.

"Yeniden hastanede miyim? Ama tutuklanmam gerekmiyor muydu? En son neler olmuştu...?"

Jongin gözlerini kapatıp hatırlamaya çalışırken yaşananlar gözüne kesik kesik beliriyordu.

Ağlarken aynı zamanda ona gülen Kyungsoo,

Onlara doğru gelen polisler ve dedektif Park,

Jongin'in kaçmaya çalışırken sırtından vurularak kanlar içinde yere düşmesi,

Ve Kyungsoo'nun ona hem endişeli hem nefretle bakan gözleri..

Jongin'in hatırladıkları ile göğsü sıkışmıştı. Biraz hareket edip vücuduna bakmak istedi. Ama hiçbir yeri acımıyordu. Yara yok gibiydi.

Neler olmuştu böyle?

Ve o kadın da kimdi? Bir saniye.. O nasıl annesi olurdu? Annesi babası tarafından öldürülmüştü ama!

Jongin kendi kendini yerken bir yandan da kolundaki kelepçelerden kurtulmaya çalışıyordu.

"BIRAKIN BENİ! KYUNGSOO NEREDE? NELER OLUYOR BURADA?!"

DANGER / KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin