|9.Bölüm|

3.2K 376 102
                                    

"Seni."


Kyungsoo duyduğu cümle ile tüm vücudu bir yaprak gibi titrerken, yutkunup titreyen sesi ile cevapladı.


"N-Ne?"


"Duyduğunu düşünüyorum Do Kyungsoo."


Kai ona doğru bir adım attığında Kyungsoo telaşla geri çekildi.


"Korktun mu? Bundan mı korktun? Daha her gün aklımdan geçirdiklerimi bile duymadın."


Kai sırıttığında Kyungsoo dudaklarını ısırıp eliyle oynamaya başladı.


"B-Ben gitmeliyim.."


Kyungsoo kapıya ilerleyip tam çıkacak iken Kai'nin sesi ile durdu.


"Neden bir daha görüşemeyecekmişiz gibi hissediyorum? Bir ihtimal, kaçacak olabilir misin? Yada benim doktorluğumu bırakacaksın. Haksız mıyım?"


Kyungsoo yavaş hareketlerle Kai'ye dönüp gözlerinden bir yaş süzülürken konuştu.


"Ben.. b-bilmiyorum."


"Yine aynı şeyi yapıyorsun."


"Ne? Ne yapıyorum?"


Kai Kyungsoo'yu arkasındaki kapıya yaslayıp yüzleri aynı hizza da olacak şekilde eğildi ve gözlerini büyük gözlere dikti.


"Ben seni sevdim tamam mı?"


Kyungsoo duyduğu sözle kızararak kafasını eğdiğinde Kai çenesinden tutup yüzünü kaldırdı ve yeniden gözlerine bakmasını sağladı.


"Ama sen aşkıma karşılık vermeyip, çekip gittin..."


Kyungsoo yeniden dolan gözlerini kırpıştırarak inkar etmek için ağzını açacaktı ama Kai onun konuşmasına izin vermeden devam etti.


"Şimdi tam seni unutmuşken, bana tekrar umut veriyorsun. Ama yeter artık, yeter!"


Ardından sinirle Kyungsoo'nun üstünden çekilip arkasına döndü ve sakinleşmek için derin nefesler almaya başladı.


Kyungsoo arkasından üzgün gözlerle onu süzdü.


"Bu doğru değil Jongin.."


Kai bu cümle ile hızla olduğu yerde Kyungsoo'ya döndü.


"Doğru değil mi? Beni sevdiğini ve pişman olduğunu söyledin dakikalar önce. Şimdi ise beni bırakacağını söylüyorsun."


Ardından Kyungsoo'nun tam önünde durup onu tek parmağı ile omzundan itti.


"Ama bu sefer değil. Benden kurtulmaya çalış bakalım. Seni bırakmayacağım. En azından hak ettiğin şeyi yaşayana kadar."


"Ben masum Jongin'e aşıktım. Aptal bir kaçık katil olan bir psikopata değil! Ve biliyor musun? Söz verdiğim kişi o zamanki Jongin di. Sen Jongin değilsin. Sen Kai'sin."



Kyungsoo elini kaldırıp Kai'nin göğsüne yerleştirdi.


"Ama biliyorum, Jongin burada. Ve ben onu oradan çıkaracağım. Seni tedavi edeceğim."


Kai pişmanlıkla gözlerini yere eğip dudağını ısırdı ardından ne yaptığını anlayıp kendine geldi ve Kyungsoo'nun elini kendi vücudundan çekti.


DANGER / KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin