|10. Bölüm|

3.2K 364 191
                                    

"Selam Kyungsoo. Yarım kalan bir işim vardı ve o da bu gece bitecek."

Kyungsoo sessizce yutkunup titrek bir nefes alarak cevap verdi.

"J-Jongin.. Sen nasıl?"

Kai gülümseyerek Kyungsoo'nun tam önüne geldi ve elini Kyungsoo'nun yanağına koyup okşadı.

"Korkma Kyungsoo. Sana şimdi zarar veremeyeceğimi biliyorsun, biraz düşündükten sonra seni affetmeye karar verdim. Ve hastaneden de bunu söylemek için kaçtım merak etme kimsenin ruhu duymadan geri dönerim."

Kyungsoo afallamış bir şekilde Kai'nin ne dediğini anlamaya çalışırken, Kai onu bir anda çevirip dolaba yasladı ve ellerini çıplak omuza koyup kıkırdadı.

"Hala çok beyazsın."

Kyungsoo ortama ayak uydurmaya çalışarak gülümsedi.

"Sende hala çok esmersin.."

Kai elini çıplak bedenin üstünde gezdirince Kyungsoo irkildi.

"Ş-Şey ben üstümü giyineyim.."

Kyungsoo kurtulmak için hareket ettiğinde Kai onu omuzlarından tutarak yeniden yasladı ve Kyungsoo'nun yüzünü inceledi.

"Seni ne kadar zamandır bekliyorum haberin var mı?"

Kyungsoo gözlerini yere eğip dudağını ısırdı.

"Özür dilerim Jongin, her şey için-"

Kai Kyungsoo'nun lafını yarıda kesip elleriyle çenesinden tutup yere eğdiği kafasını kaldırdı ve yüzüne doğru yaklaşarak dudaklarını Kyungsoo'nun dudaklarıyla birleştirdi.

İşte bu siyah ve beyazın uyumuydu.

Kyungsoo gözlerini şaşkınlıkla açtığında Kai çoktan dudaklarını hareket ettirmeye başlamıştı. Ellerini Kyungsoo'nun omzundan, beline doğru indirdi ve Kyungsoo da öpücüğe katıldığında alt dudağı dudaklarının arasına alıp emmeye başladı.

Kyungsoo dan minik bir inleme kazandığında dudaklarını aralaması için belini hafifçe sıktı. Kyungsoo uyarıyı anlayıp ağzını araladığında dilini diğerinin ağzına itti.

Kyungsoo da kollarını Kai'nin boynuna doladı ve ensesinden tutarak ikisinin dudaklarını birbirine daha çok bastırdı.

Kai Kyungsoo'nun dilini emmeye başladığında ikinci inleme biraz daha sesli olmuştu. Ellerini indirip kalçalarından tutarak havaya kaldırdı. Kyungsoo düşmemek için kollarını daha çok boyna doladı ve bacaklarını Kai'nin beline sardı.

Nefesleri tükendiğinde ayrıldılar ve Kai vakit kaybetmeden kucağındaki Kyungsoo'yu tam arkalarındaki yatağa yatırıp üstüne geçti.

Kyungsoo kendine geldiğinde yeniden onu öpmek üzere olan Kai'yi durdurdu.

"Dur, dur.. Biz doğru mu yapıyoruz? Yani kafam karışıyor Jongin ne olduğunu anlayamıyorum. Sen bugün-"

"Kyungsoo sadece o koca dudaklarını kapatıp anın tadını çıkaramaz mısın?"

Kyungsoo bir şey demek için ağzını açacak iken susmayı tercih edip Kai'yi yeniden kendine çekti ve şehvetle birbirlerini öpmeye devam ettiler.

Belki de Kyungsoo için, geçen en güzel geceydi bu.

Gecenin sonunda bir çok kez birbirlerinin olmuşlardı. Kyungsoo birbirlerinin oldukları süre zaafında hem geçmiş için pişmanlık çekmiş hemde Jongin'i yeniden bulduğu için tanrıya sonsuz dileklerini sunmuştu. Şimdi çıplak bedenleri birbirlerine sarılı bir şekilde beraber uyuyorlardı.

DANGER / KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin