"Seni seviyorum."
Kai karşısındaki çocuğun dudaklarına öpücük bıraktıktan sonra mırıldandı. Karşısındaki çocuk ise hıçkırarak ağlıyordu.
"Sen bir psikopatsın, rahat bırak beni! Ne yapacaksın bana?"
Kai karşısında sandalyeye bağlanmış çocuğun saçlarını okşadı.
"Bunu senin için yapıyorum bebeğim. Senin zarar görmemen için."
"Tanrım.. sen delirmişsin... Neden daha önce göremedim?!"
Kai karşısında titreyerek ağlayan bedene son kez sarılıp masanın üstünden bıçağını aldı.
"Seni koruduğumu görmüyor musun, lanet olsun hepsi senin için Baekhyun!"
"Sikeyim ne koruması?! Neden koruyacaksın beni? Kimden koruyacaksın? Böyle mi koruyacaksın?"
Kai elindeki bıçağı çocuğun yanağına yavaşça sürterken konuştu.
"İleride sana zarar gelmemesi için ve acı çekmemen için mutluyken seni öldürüyorum sevgilim. Seni en mutlu olduğun anda öldürüyorum ki mutlu bir şekilde git."
Karşısındaki çocuk hızla kafasını sağa sola salladı.
"Sen delirmişsin.."
Çocuk hızla sandalyede çırpınırken Kai onun çenesinden tutup kafasını kaldırdı ve gözlerini buluşturdu.
"Şşt, seni her zaman seveceğim. Bunu bil."
Ardından elindeki bıçağı küçüğün bir şey demesine izin vermeden karnına sapladı.
Karşısındaki çocuk ona acıdan dolayı yaşarmış gözlerle bakıyordu.
"K-Kai.."
Kai fısıldadı.
"Seni seviyorum. Her şey senin için."
Karşısındaki çocuk son saniyelerinde iken güçsüz sesi ile konuştu.
"Sen delirmişsin."
Ardından gözlerini kapadı ve kafasını yana düştü.
Kai bıçağı çocuğun karnından çıkardı ve tişörtünü kafasından çıkarıp vücuduna bıçak ile bir yazı yazmaya başladı.
0015 K.K.
*
-1 Gün Sonra-
Kai çalan kapısı ile koltuktan kalktı ve kapıya ilerleyip açtı. Karşısında üniformalı bir kaç insan duruyordu.
"Buyrun? Kime bakmıştınız?"
"Biz Kim Kai diye birini arıyoruz, siz misiniz?"
Kai şüphe ile gözlerini kıstı.
"Neden? Neden onu arıyorsunuz? Kimsiniz?"
"Byun Baekhyun cinayeti hakkında, yakını olarak sorguya gelmesi gerek."
Kai alayla gülümsedi.
"Tabi, tabi geliyorum hırkamı almalıyım bekleyin."
İçeri geçip askıdan üstüne siyah bir hırka alıp dışarı çıktı.
"Gidebiliriz."
Kai polis arabasına doğru yürürken kolunu tutan ellerle durdu. Ardından elin sahibine baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DANGER / KaiSoo
FanficEğer aradığınız normal bir hikaye ise üzgünüm, yanlış geldiniz. Çünkü benim hikayem en boktan olanıydı.