1 Yıl Önce
Delifin'denİrem ile yaptığımız plan dahilinde geldiğim eve bakıp yavaşça kapıyı çaldım,bir süre sonra kapı İpek tarafından açılmıştı. İpek karşısında beni görünce hızla bana sarılmıştı ve beni eve davet etmişti. Bir süre salonda oturmuş daha sonra İpek'in odasına geçmiştik,İpek bir şey için odadan çıktığı sırada telefonu elime alıp hemen Emir ile olan konuşmaya girip mesaj yazmaya başladım.
İpek: Emir,ben artık bazı şeyleri içimde tutamıyorum. Seni çok seviyorum ben,Cemre ile olan ilişkim bile seninle yakın olmak içindi.
Mesajı attıktan sonra hızla silip,odadan çıktım,tam o sırada odaya girmeye hazırlanan İpek,ile çıkmam gerektiğini söyledim.
"Bende tam çıkacaktım,sana attığım kafeye gelmeyi unutma Cemre ile yıl dönümüzü,hem de Cemre'nin doğum gününü kutlayacağız." diyen İpek ile başımı olumlu anlamda sallayıp hızla evden çıkmıştım. Emir'den önce telefona ulaşmalı ve planın problemsiz ilerlemesini sağlamalıydım.
Emir'in evine geldiğimde neyse ki geç kalmamıştım,hızla Emir'in telefonunu alıp çantama koydum ve hızla evden çıktım,daha sonrada gruba kendi telefonumdan mesaj attım.
********
Şimdiki Zaman
Emir'den
İnsan bazı şeylere engel olamıyordu,sevdiklerini koruyamıyordu. Elimdeki telefona biraz daha bakıp mesaj kutuma girdim
Araf Emir: Buraya gelmen gerekiyor,hemde acilen
Yavru Kuş: Bir sorun mu var?
Araf Emir: Hem de büyük bir sorun var
Yavru Kuş: Sorun nedir?
Araf Emir: Gök,çok soru sormuyor musun sence de abim?
Yavru Kuş: Ama merak ediyorum
Araf Emir: İpek,sorun İpek. Ona gerçekleri anlatmak zorundayım ve bunu sadece seninle yapabilirim.
Yavru Kuşum: Ben o Cemre denen sinsinin olduğu yere gelmem abi.
Araf Emir: Cemre yok,Gök Cemre'yi annesinin yanına Almanya'ya gönderdi babam olanlardan sonra.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara Mı? ≈Texting√
Short Story0544****: Mantık mı? mantığım olsa sana yazar mıydım sence İpek? Başlama Tarihin=» 20.05.2023 Bitiş T.=»23.01.2024