²⁶

67 19 20
                                    

Koray'ım: Yavrum,nasılsınız?

Işın: Tükendik Koray

Işın: Ya babam fark etmeseydi,gidecekti Koray. İpek gidecekti,çok canı yanıyor. Ben görüyorum,çok kötü o;naptınız siz bu kıza? Neden Koray? Siz İpek'e naptınız,İpek neden böyle Koray?

Işın: O çok yaralı,hiç mi fark etmediniz? İpek mahvolmuş gibi,içinde bir yerlerde sanki biri ölmüş gibi.

Işın: İpek gidiyordu,o gidiyordu Koray. Bize yük olduğunu yazmış,İpek bize yük olmaz ki Koray. İpek bizim evimizin kızı gibi,sanki üçüncü kişiliğimiz gibi sanki İpek benim küçük kız kardeşim gibi. Koray İpek'e ne olmuş böyle?

Işın: Gözyaşları tükenecek yakında,babam işten izin aldı bugün. Birkaç haftalığına Mardin'e gideceğiz,hem kafa dinlemek için hem de babamın bir anlaşması mı ne varmış onun için.

Koray'ım: Biz değil ama İrem yaptı yapacağını,engel olmaya çalıştım en başta ama İrem normal değil. Bir süre sonra İpek'e kötü davranan herkesi Emir dövmeye başlamış,bende birgün gördüm. Bütün herkesi tek tek nasıl dövdü gördüm,sadece İpek değil burada yanan Emir'de yandı.

Koray'ım: Yavrum izin ver söyleyim gitmediğini,göndermediler diyeyim. Hiç iyi değil Emir.

Işın: Söyle Koray'ım,bilsin gitmediğini. Onlar birbirini iyi edecek ben biliyorum,ha birde şey var.

Koray'ım: Ne var yavrum?

Işın: Babam bir şekilde İpek'i kendi nüfusuna geçirmiş,yani kimlikte İpek babamın ve Pelin ablanın kızı.

Işın: Ve artık ismi Pamuk İpek Peri Akay,babam kızı şeyh kızı yaptı galiba beynim yandı.

Koray'ım: Mutlu musun peki?

Işın: Evet,İpek için mutluyum çünkü o kadın ve o adam bir daha ona hiçbir şekilde ulaşamayacak,hatta ve hatta uzaklaştırma kararları var.

*********

Işık: Fırfırım

Fırıldak Yarim: Sus,küstüm ben sana.

Işık: Ama Fırat ya,neden ki?

Fırıldak Yarim: Neden mi? Mardin'e gittiniz,siz Mardin'e gittiniz ve haftalarca dönmeyeceksiniz. Ulan ben seni 5 dakika görmeyince özlüyorum ama sen haber vermeden gidiyorsun. Sus küstüm işte

Işık: Fırat

Fırıldak Yarim: He?

Işık: Evlenelim mi?

Fırıldak Yârim: Ne?

Işık: 5 ay sonra YKS'ye gireceğiz,daha doğrusu siz gireceksiniz ben girmeyi düşünmüyorum. Benim çocukken bir hayalim vardı,pastane kafe açmak. Babam ile konuştum kabul etti,siz ne isterseniz öyle olsun dedi. Sen üniversite okurken ben işleri yoluna koyarım,senin okulun bitince de evleniriz.

********

İpek: İzin vermediler,gidemedim Emir. Mardin'e gelmek gitmek sayılıyor mu?

Yanlış Numara Mı? ≈Texting√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin