Final

139 19 7
                                    

Evet arkadaşlar,şimdi geldik zurnanın zort dediği yere,gençler ben bu kitabı Mayıs ayında yazmaya başladım,benim için çok değerli olan biri ile tartışmıştim,kafam dağılsın diye yazdım. Kim derdi ki bu kitabı finale kadar devam ettireceğim. Kimse demiyor vle,ben normalde kitabı 5. Bölümde bırakıyorum,en uzun kitabım Hayal/Textig'di onu sildim ben sonra çünkü fazla saçma geldi,buda saçma gelirse Silerim.

Neyse hadi bölüme geçelim,iyi okumalar ❤️✨🍭

5 Yıl Sonra

Işın'dan

Bir kitap mutlu başlayıp kötü sonla bitebilir di,ya da mutsuz başlayıp mutlu da bitebilirdi. Hayat sizi mutlu da ederdi,üzerdide

Zaman hızla geçmiş herkes kendi yaşantısını güzelleştirmişti. Koray ve ben birkaç zorluk sonunda evlenmiştik,Pelin annem ve babam üçüzler ile ilgilenirken çocuk gibi yaşamayı tatmışlardı,onlarla gülmüş onlarla anlamışlardı. İpkek ve Emir herkesten önce dünya evine girmişlerdi,hatta şuan 2 yaşında çok güzel bir kızları vardı,İsmi Duru'yu ve çok güzel bir bebekti Duru. Fırat ve Işık,onlar en büyük kavgalarından sonra bir daha kavga etmemişlerdi,en fazla tatlı tatlı atışmalar yaşamışlar ve gün içinde birbirlerine güzel sürprizler yapıp birbirlerini affetmişlerdi. Işık ve Fırat bizden 1 ay önce evlenmişlerdi yani 2 yıl önce,Işık hamileydi ve Fırat onunla bir bebekle ilgileniyor gibi ilgileniyordu.

Gök ve Kerem ayrılmıştı,Gök Kerem İlker'i üniversiteside tanıştığı bir çocuk ile aldatmış ve o çocukla evlenmişti. Kerem mimar olmuş ve kendi ofisinde çalışıyordu,onun hayatınada Güzin girmişti,2 ay önce. Güzin stajyer öğrenci,inatçının biri ama Kerem ile araları çok iyi,fakat Kerem artık hiç kimseye güvenemiyor.

Koray ve bana gelecek olursak,ben gastronomi ve mutfak sanatları okuyup kendi lokantamı açmıştım,Koray ise Hukuk okumuş ve şuan avukatlık yapıyordu. Koray ve ben evleneli 2 yıl olmuş ve bugün ikizlere hamile olduğumu öğrenmiştim,aynı Işık ve ben gibi olmalarını istiyordum onların,biz Işık ile hiçbir zaman birbirimize sırtımızı dönmedik,inşallah onlarda birbirlerine asla sırtını dönmezler.

Bizim hikayemiz zorbalıkla başladı,sevgiyle devam etti ve bundan sonra ne olur bilmiyorum,fakat birgün birimizden birine bir şey olursa diğerinin hayata küseceğini biliyorum.

Sevdiklerinizle mutlu olmak,sevdiklerinizle her anı paylaşmak,o kadar güzeldi ki anlatmakla bitmezdi.

Ben öylece balkondan dışarıyı izlerken belime sıkıca iki kol dolanmıştı.

"Güzelim,dışarıda ne yapıyorsun? Hava çok soğuk hadi eve geçelim" diyen Koray ile omuz silkip yavaşça ona sarılmış ve elini tutup karnıma koymuştum.

"Burada bize ait iki can var" demiştim, Koray ile başta anlamsız gözlerle bana bakmış,daha sonra olayı anlayınca hızla balkona geçip bağırmaya başlamıştı.

"Baba oluyorum lan,duyun hepiniz Koray Demiralp baba oluyor,duyun dağlar,duyun taşlar;duyun ey ahali baba oluyorum lan."

***********

0546***: Biri seni aldattı diye hayata küstün,kadınlara güvenmiyorsun?

0546***: Acilen kendine gel,Kerem İlker Gediz çok acil kendine gelmen lazım.

0546***: Çünkü burada seni deli gibi seven bir manyak var

Kerem İlker: Bana bulaşma be,git ötede sev. Valla sevgi işlerine aşırı derecede üşeniyorum. Abi ben sevemem çok zahmetli lan.

Kerem İlker: Bak şimdi bunun tribi var,küsmesi var,kavgası var,sonra ciddilik var,sözü var,nişanı var ;düğünü var,çoluğu var çocuğu var. Bak hiç uğraşmaya değmez,bizimkiler evlendi de ne oldu,karısından izin almadan dışarı çıkamıyor kılıbık herifler.

0546***: Yuh Kerem,oha Kerem. Çüş Kerem,dana mısın sen Kerem?

Kerem İlker: Al işte sevgili olmadan trip atanı da var.

0546***: Ben senin gibi bir odunu nasıl yontacağım.

Kerem İlker: Yontmayacaksın,boşver uğraşma değmez bana. Bak valla değmez,sonunda sıkılıp aldatırsın.

0546***: Aldatmam Kerem,yapma böyle. Bak Emir bile yanına gelemiyor,oysa suçu yok ama çekiniyor Gök'ün yaptıkları yüzünden daha fazla içine atma.

0546***: Ben buradayım,gel içini bana dök. Ben seni sonsuza kadar dinlerim.

   Son...

Özel bölümler atmaya çalışacağım,kendinize iyi bakın. Başka kitaplarımda görüşmek üzere🍭🍫

Yanlış Numara Mı? ≈Texting√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin