0534***: Şttt benimki,uyanmış bizim hırçın bebe.
İpek: Ulan yavşak yine mi sen,bende dedim kurtuldum.
0534***: Ayıp ediyorsun be İpek'im çiçekim
İpek: Napim?
0534***: Sevgilim ol.
İpek: Oldu canım,başka?
0534***: Canın mıyım gerçekten?
İpek: La havle,olm sen mal mısın?
0534***: Yok,sana yıllardır vurgunum.
İpek: Daha yeni mi aklına geldi it,ben onca şey yaşarken neredeydin?
0534***: Cemre piçinin gerçek yüzünü göstermekle uğraşıyordum,okuldaki sana zorbalık yapan herkesin ailesine güzel hediyeler gönderiyordum,yani çocuklarının bütün pisliklerini. /Silindi
0534***: Sen ağlarken gizli gizli seni takip ediyordum,seninle beraber bir köşede ağlıyordum./Silindi.
0534***: Seni üzen herkesi tek tek cezalandırıyordum.
0534***: Buna kendimde dahilim./Silindi
İpek: Yoksa,benden özür dilemelerini sağlayan sen miydin?
0534***: Olabilir
0534***: Benim yüzümden her şey,seni koruyamadım. Salak gibi seni o Cemre iti ile yüz göz ettim. /Silindi
İpek: Sırf bu yüzden seninle konuşabilirim.
0534***: Lan,cidden mu?
İpek: He
0534***: Seni yaradana kurban olurum lan,çok seviyorum kızım seni.
İpek: Sağ ol
0534***: Sağ değil solun olmayı isterim.
Görüldü...
Işın'dan
1 saat önce
Başımda olan hafif ağrı,karnımın ağrıması ve göz kapaklarımın ağır gelmesine rağmen yavaşça gözlerimi aralayıp etrafa bakmaya başlamıştım. Bir süre etrafa bakıp kimseyi göremeyince yan tarafta bulunan kırmızı butona basmış ve bekleme başlamıştım. Bir süre sonra odaya doktor ve hemşireler girmiş ve yaralarımı kontrol etmişlerdi."5 haftanın sonucunda uyanmana sevindik küçük hanım" diyen doktor ile kaşlarımı çatmıştım,nasıl yani ben burada 5 haftadır uyuyor muydum?
"Artık ne kadar yorgunsam kış uykusuna yatmışım." Dediğim anda doktor gülüp,başını olumsuz anlamda sallamıştı.
"Bu 5 haftada 3 ameliyat geçirdin,1 defa beyin kanaması geçirdin,bir tanede iç kanama birde buraya geldiğin an var tabii ki."
"Nasıl ölmedim o zaman ben,9 canlı falan mıyım?"
"Birkaç defada kalbin durdu,hayır 9 canlı değilsin. Genç bir tane adam bu 5 hafta içinde odana geldi,sana kitap okudu müzik söyledi;seninle konuştu. Senin onu duyduğuna emindi,gitmeyecek dedi. Umudunu kaybetmedi." Diyen doktor ile yüzümde ufak bir gülümseme oluşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara Mı? ≈Texting√
Short Story0544****: Mantık mı? mantığım olsa sana yazar mıydım sence İpek? Başlama Tarihin=» 20.05.2023 Bitiş T.=»23.01.2024