¹⁶

127 24 8
                                    

Işın'dan

Kalbim aklıma yine savaş açmıştı,ya galip gelecekti ya da yenilecekti. Aşk dediğin şey 3 harften oluşuyordu ve acısı yıllar sürüyordu ne saçma şeydi.

Yorgundum hayatın cilvesinden de bıkmıştım ama yaşıyordum,beden yaşadığımı bilmeden. Oturduğum yerden yavaşça kalkıp telefonumu komodinin üzerinden aldım ve mesaj kutuma giriş yaptım

Ben: Pişt bak bir buraya,sana atacağım konuma gel de az konuşalım.

Ben:* Konum*

Konumu atıp hızla interneti kapatmış ve üzerimi değiştirip evden çıkmıştım,bu yaptığım şey ne kadar mantıklıydı,tartışılır? Evden çıkıp babamın mersedesine binmiş ve aracı hızla attığım konuma doğru sürmeye başlamıştım.

Bir süre sonra kafeye gelmiş ve hızla içine girmiştim,kafeye girdiğim anda cam kenarında oturan çocuğun yanına hızla gitmiş ve karşısına dikilmiştim.

"Seni affetmem için bir neden söyle,Koray ya kalbimden çık ya da seni affetmemi sağla. Lütfen,çok yoruldum ben artık,bir yanda İpek'i toplamaya çalışıyorum,bir yanda kalbimle savaşıyorum. Lütfen bana yardım et,ya beni senden kurtar ya da beni sana tekrar bağla."

*******
Fırfır Fırat:  Selam aşko,nasılsın. Benim hatun şaka mı?

Fırfır Fırat: Işık sen şaka mısın?

Fırfır Fırat: Şaka mı benim güzel gözlü sevdiğim?

Işık: Fırat

Fırfır Fırat: Efendim güzelim

Işık: Az önce Pelin anneme telefon geldi,babamın aracı kaza yapmış ama babam Pelin annenin arabasını almıştı çünkü araçta arıza varmış. Korumalardan biri alacakmış. Fırat Işın uçurumdan düşmüş, ölecek benim kardeşim,hastanedeyiz lütfen gel Fırat. /Görüldü

***********

Koray: Işın,lütfen lütfen ışın,lütfen iyi ol. Gitme ışın

Koray: Işın,bırakma bizi. Nolur o araçta olma ışın.

Koray: Öldün mü,ölme be güzelim . Ölme be Yaren'im,burada seni bekleyen bir sürü insan var,gitme.

Yanlış Numara Mı? ≈Texting√Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin