Gök: İpek gitmiş,abim yok. Ölü gibi,Kerem benim abim tükendi.
Gök: Nasıl gider ya,nasıl yapar bunu?
Kerem İlker: Gök,sakin ol
Gök: Nasıl sakin olayım lan,ben nasıl sakin olayım?
Kerem İlker: İpek gitmekte haklıydı.
Gök: Ne demek haklı ya,neyi haklı o kızın?
Kerem İlker: Senin abin,kendi kafasına göre Cemre'ye itti İpek'i. Senin abin göz göre göre,sevdiği kadını İrem'e yem etti. Gök o senin abin ise benim kardeşim lan. Ben gördüm kızım,İpek'i bir hastane odasında yaşamak için savaş verirken ben gördüm. Zorba diye kızdığım kızın zorbası bizdik lan,her şeyi geçtim lan bir kere İpek'i yerden kaldırmadı senin abin.
Kerem İlker: Senin abin,İpek'i kendi karanlığına terk etti. Senin abin İpek'i yaktı ve o yangından tek başına çıkmasını bekledi.
Kerem İlker: Senin abin o yangını söndürebilecek tek kişiydi ama o naptı İrem'i getirip O yangına benzin döktü.
Kerem İlker: Ben gördüm kızım,ben ona yazdım. Ben yazdım çünkü daha fazla yalnız kalmasın,benimle dalaşırken yalnızlığını unutsun istedim. Benimde kız kardeşim vardı Gök,benim kız kardeşim ölmeseydi İpek ile aynı yaşta olacaktı.
Kerem İlker: Senin abin o kızı diri diri toprağa koydu.
Kerem İlker: Hâlâ Abini mi savunacaksın?
Gök: Abim tarafından bakmadın demi? Cemre ile güldü lan o kız,Cemre ile el ele gezdi.
Kerem İlker: O söylediğin şeyde abinin suçu.
Gök: Bitti Kerem,sen yanlış yerdesin bitti.
Kerem İlker: Ben oyun oynamıyorum Gök,sen bu işi evcilik sandın anlaşılan. Hayatımdan çıkarsan geri dönemezsin,bittiyse benden uzak duracaksın.
Gök: Bitti dedim ya
Kerem İlker: Sakın bir daha karşıma geçip seni seviyorum deme,inanmam bundan sonra.
Devam Edecek...
Son 5...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara Mı? ≈Texting√
Conto0544****: Mantık mı? mantığım olsa sana yazar mıydım sence İpek? Başlama Tarihin=» 20.05.2023 Bitiş T.=»23.01.2024