Bebek İpek: Asıl oyun şimdi başlıyor
Işın: Merakla bekliyorum.
Bebek İpek: Eski hattını bana verdiğin için teşekkür ederim ❤️
Işın: Benim pek işime yaramıyordu zaten,senin numaran benziyor diye bana yazıyordu fırıldağın biri sana devrediyorum seni. Aşırı eğleneceğiz gibi hissediyorum.
Bebek İpek: İrem'i nasıl halledeceğiz?
Işın: Sen onu bana bırak.
******
İpek(Işın'ın eski numarası): Selam fırfır,İpek sahalara geri döndü. Bu sefer benden korkun.
Fırfırıldak: Kerem yok İpek,hiçbirimiz sana yazdığını bilmiyorduk.
İpek: O zaman çıkışa vahiy yolu ile geldiniz.
Fırfırıldak: Hayır,Kerem getirdi bizi oraya
İpek: Ama neden?
Fırfırıldak: Cemre yüzünden
İpek: Nasıl yani?
Fırfırıldak: Cemre senden sonra Emir ile aynı soyadı taşımak istemedi,bu yüzden gidip babalık red davası açıp annesinin soyadını alıp annesi ile yaşamaya başladı çünkü. Kerem'in Emir'e olan düşkünlüğünü biliyorsun zaten. Emir onun gözünde hep kardeşinin kahramanı,bu yüzden sana cephe almış olmalı.
İpek: Benim suçum değildi,ne Delfin'in gitmesi ne de İrem'in intiharı.
Fırfırıldak: Biliyorum,bunu onlara anlatmaya çok çalıştım ama İrem buradayken onların bana inanma ihtimali bile çok düşük.
İpek: Çünkü İrem Emir ve Cemre'nin kuzeni,kardeşim diye diye göklere tepelerine çıkardıkları kız değil mi?
İpek: Peki ben,Benim suçum ne? Benim annem gitti,benim babam gitti. Benim evim dediğim adam Cemre gitti,bana inanmadı,bana bir tek ikizler inandı. Beni tanımayan o iki kız inandı bana.
Fırfırıldak: Senin suçun değildi,senin hatan değildi İpek. Sen sadece fazla zekiydin, İrem'de seni aradan çekmek istedi.
İpek: Başardı,istediği oldu. Ben artık yokum,ne Cemre için nede ailem için :)
İpek: Ben kendi evimde,mülteci oldum galiba.
İpek: Dayımlar evden ayrılmamı istedi benim,bende ikizlere sığındım. Lütfen artık bana zarar vermeyin.
Fırfırıldak: İpek
İpek: Sus ve beni dinle,İrem'i benden uzak tut. Kimsin bilmiyorum ama lütfen benden uzak durun artık.
Fırfırıldak kişisi engellendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara Mı? ≈Texting√
Conto0544****: Mantık mı? mantığım olsa sana yazar mıydım sence İpek? Başlama Tarihin=» 20.05.2023 Bitiş T.=»23.01.2024