5 Ay Sonra
Grup "Toplu Manitacılık"
Işın: Siz mi girdiniz o mu girdi yavrularım?
İpek: Girdim,hemde öyle böyle değil. Soruları çikolata misali yedim.
Koray'ım: Lan,o Ayt matematik neydi oğlum,sorunun sonunda kendimi uçurumdan düşüyor gibi hissettim.
Gök: Edebiyat girdi,gençler ben Türkçe de yapamadım acaba ben gevur falan olabilir miyim?
Fırat: Valla gençler ben girdim,hemde elimi kolumu sallaya sallaya. Güzel geçti,olmadı seneye yine deneriz,yolun sonu değil ya.
Araf Emir: Hayat sınavı daha kolay lan,valla bak.
Kerem İlker: Sınav kolaydı lan.
Işın: Bende kokteyl yaptım,o kolaydı bende fanta. Buarada BENCEDE kolaydı arkadaşlar.
Gök: Eee edebiyat,Türkçe
Araf Emir: Abicim,senin kafana tüküreyim. En kolay onlardı lan,nasıl yapamadım. Püüü slk
Kerem İlker: Alo ne diyon lan sen çakma sarı
Araf Emir: Ayıp ediyorsun ama gözlük reis,ayrıca ben artık çakma sarı falan değilim. İpek şu iki densize bir şey de,gelecekteki kocanın üstüne oynuyor bunlar.
İpek: Lan,boşver şimdi onu Emir. Kızlar Pelin annem bebeklerin cinsiyetini öğrenmiş.
Işın: Neymiş la?
Işık: Kesin ikiside kız.
İpek: Biri erkek,ikisi kız
Işın: Lan üçüz müymüş?
Işık: Allah kahretmiye,keşke bende sınava girseydim lan. Şimdi siz bir yere giderseniz ben 3 tane götü boklu veletle uğraşcam. Lan Fırat,gel evlenelim Allah aşkına,sana ben bakarım hayatım.
Fırat: Sus,sus ben sana küsüm
Işık: Yuh Fırat,yine ne oldu ya? Ben bu kadar küsmüyorum,küstüm işte oldu mu?
Fırat: O Kenan denen kuzenin ile gidip kafe açtın,benle aç dedim beni kabul etmedin. Neden beni istemiyor musun? Sürekli soğuk yapıyorsun zaten,aklına gelirsem yazıyorsun Işık. Çocuk kandırır gibi sürekli evlenmekten bahsediyor ama ben olmayan biri ile nasıl evleneceğim onu bana söylemiyorsun,küsüyor musun? Küsersen küs,artık umrumda değil.
Fırat gruptan ayrıldı...
Işık: Ama benim kötü bir amacım yoktu ki,ben sadece korkmuştum. Ben okulunu aksatmasın istemiştim,cidden dışarıdan bakınca böyle göründüğünü bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara Mı? ≈Texting√
Historia Corta0544****: Mantık mı? mantığım olsa sana yazar mıydım sence İpek? Başlama Tarihin=» 20.05.2023 Bitiş T.=»23.01.2024