❥ 𝓔𝓹: 𝓣𝓱𝓲𝓻𝓽𝓮𝓮𝓷

557 49 64
                                    

🧓🪓🥰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🧓🪓🥰

Aneannen elimde o yüzden yorum ve oy at lütfen. Sınır: 15 oy ve yorum.

Dudaklarımı hafifçe onun dudaklarına bastırıp, bir süre bekledim. Ardından yavaşça ondan ayrılıp bir süre ona baktım. Kaşlarını kaldırarak bana baktı, fakat başka herhangi birşey yapmadı.

Bir süre gülümseyerek ona baktım ve o sırada belkide büyük bir hata yapmış olabileceğimi farkettim. Acaba yanlış mı yaptım? Belki de çok yanlış yaptım! Belkide öpülmeyi sevmiyordur. Tanrım! Kahretsin, kahretsin!

Utançtan yüzüm kızardı ve yüzüm düştü. Biraz uzaklaşmak için hareket edeceğim sırada, Sukuna beni kolumdan tutup sertçe çekti. Daha ne olduğunu dahi anlamadan dudaklarım tıpkı yapboz parçası gibi onun dudaklarına sabitlendi.

Gözlerim fırlarcasına açıldı, dili ağzımın içine girip benim dilimin etrafını sardığında, gözlerimi sımsıkı kapadım ve omuzlarındaki kimono kumaşını sıktım. Onun bu tuhaf öpücüğüne karşılık vermeye çalıştım ama çok cahildim.

Yarım yamalak karşılık vermeye çalışıyordum. O kadar sert, o kadar sıkı, o kadar dolu dolu öpüyordu ki beni ağzımdaki salyalarım dudaklarımdan kenarından akıyordu.

Beni kalçalarımdan tutup, ayağa kalktı. Vücudumun yerden kesilmesiyle, otomatik olarak bacaklarımı onun beline bağladım. Böylece kimonom sıyrıldı ve tüm bacaklarımın tamamen ortaya çıktı. Ama umrumda değildi, özel bölgemden bir sıcaklık ve karıncalanma yukarı çıkıyordu. Bu histe beynimi allak bullak ediyordu.

Sırtımın yumuşacık yatakla buluşmasıyla ve dudaklarım onun dudaklarının ayrılmasıyla nefesim kesildi. Ağır ağır nefesler alıp veriyordum. Az önce yaşananlardan dolayı dudaklarım şişmiş ve kocaman açılmış gözlerimde yaşlar birikmişti. Sukuna dudaklarını yaladı ve yüzüne bir gülümseme yayıldı.

"Sonunda..." Eli yavaşça açılmış baldırımdan yukarı gitti. Gözlerimi sıkı sıkıya kapattım ve kafamı başka bir tarafa çevirdim. Eli yavaşça yukarı çıkarken göğüsüm hızla inip, kalkıyor ve kalbim sanki davulmuş gibi atıyordu. Onunla beraber ilk seferim değildi ama yinede heyecanlanmıştım

Birden duraksadı. Durmasıyla gözlerimi açıp, ne olduğuna baktım, yüzünde düşünceli bir ifade olduğunu gördüm. Sanki birşeyi hatırlamış gibiydi.

᠃ ⚘᠂ ⚘ ˚ ⚘ ᠂ ⚘ ᠃
Birkaç hafta önce:

"Nasıl yani?"
Sukuna kaşını kaldırarak Yumekui'ye baktı. Yumekui satranç taşlarından birini ileri doğru hareket ettirdi ve Sukuna'ya bakarak gülümsedi.

"Sakın Tsukiko'yu zorla sevişmeye zorlama. Bir kadının öfkesini kendi üzerine çekmek istemezsin, emin ol." Sukuna kaşlarını daha da çok çattı. "Niyeymiş o? Karım o benim. İstediğimi yapabilirim." Sukuna parçalanmak istercesine satranç taşını hareket ettirdi.

‧₊˚♡𝐑𝐮𝐥𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐌𝐲 𝐇𝐞𝐚𝐫𝐭ღ ᵂⁱᵗʰ ᴿʸᵒᵐᵉⁿ ˢᵘᵏᵘⁿᵃ {✓} [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin