🧓🪓🥰
Aneannen elimde o yüzden yorum ve oy at lütfen! 20 oy ve yorum.Söylediklerimden sonra etrafta bir sessizlik oldu. Sukuna'nın karnımdaki eli hafifçe hareket etti ve sanki kavramak istercesine tüm parmaklarını araladı. Şaşırmıştı ama bu ifade pek uzun sürmedi. Yüzü kaşlarını çatarak tekrar ciddi bir ifade aldı.
"Buna cidden inanmamı mı bekliyorsun? Böyle bir yalan söylerek sana olan sinirimin geçmesini bekliyorsan yanılıyor-"
"Doğruyu söylüyorum! İnanmıyorsanız, neden onu orada hissetmeyi denemiyorsunuz?" diyerek çıkıştım. Normalde böyle bir durumda vazgeçer ve Sukuna'nın hakkı olduğunu söylerdim. Sukuna bir süre duraksadı, karnımdaki elini daha çok karnıma bastırarak bebeğimizin varlığını hissetmeye çalıştı.
Ve bir süre sonra hissetti de...
Gözleri şaşkınlıkla aralandı. Bir bana bir karnıma baktı ve dudakları birşeyler söylemek için hareket etti ama tek bir kelime bile çıkmadı ağzından. Bana bakıp, birşeyler söylememi bekledi. Derin bir nefes alıp, karnımım üstündeki elinin üstüne elimi koydum. "Bana haklı olarak kızgınsınız. Sizin arkanızdan iş çevirdim. Ve buradan kaçmak için planlar yaptım. Ama eğer sizden kaçmaya çok istekli olsaydım çoktan yapmıştım. Ben artık kabullendim ve sizinle beraber bebeğimizi büyütmek istiyorum."
Bir elimi uzatıp, nazikçe yanağını kavradım ve baş parmağını yanağının üzerinde gezdirdim.
"Ben sizi gerçekten ama gerçekten çok seviyorum."
Etrafa tekrardan bir sessizlik hakim oldu. Nasıl bir tepki verecekti? Beni affedecek miydi? Affetmeyecekse bile haklıydı.
"Bebeğimiz..." Dedi fısıldayarak. Parmaklarını nazikçe karnımın üzerinde gezdirdi. Onun varlığını tekrardan hissetti. Yatakta doğruldu ve beni belimden tutarak yanına oturttu. Ben ise beklediğimden iyi bir tepki aldığım için hem mutlu, hemde şaşkındım. Ne diyeceğini bekleyerek onun yüzüne baktım.
"Yani bir bebeğimiz mi olacak? İkimizin bebeği mi?" Sorusuna kafamı sallayarak onayladım. İnanmakta zorlanıyormuş gibi duruyordu. Ne yapsam onu inandırabilirdim? Acaba doktoru çağırıp açıklamasını mı rica etsem? Bu kezde onunla anlaşıp böyle birşey yaptığımı düşünebilir? Tanrım, bana bir yol göster!
Sukuna insan formuna dönerken, kafam iyice karışmış şekilde onu nasıl ikna edeceğimi düşünüyordum. O yüzden onun 2 metrelik boyunu yanımda bulamayınca şaşırmadan edemedim.
"Hamilesin demek..." Diyerek anlını avucunun içine yasladı. Kafamı salladım ve onu onayladım.
"Doktor en yakın ihtimalle 1.5 aylık olduğunu söyledi." Gülümseyerek elimi karnıma bastırdım ve miniğimin varlığını hissetmeye çalıştım. Onun o küçük varlığı artık bana doğmadığı halde mutluluk veriyordu. "İlk başta bende çok şaşırmıştım. Hatta korkmuştum ama sonra..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊˚♡𝐑𝐮𝐥𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐌𝐲 𝐇𝐞𝐚𝐫𝐭ღ ᵂⁱᵗʰ ᴿʸᵒᵐᵉⁿ ˢᵘᵏᵘⁿᵃ {✓} [Düzenleniyor]
Fanfiction𝑴𝒚 𝒔𝒂𝒗𝒊𝒐𝒓 가련한 여인이여 𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒈𝒐𝒅 𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 나의 어둠과 너의 어둠이 겹쳐질때 그대로 내게 맡겨 𝑹𝒖𝒍𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝑹𝒖𝒍𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝑹𝒖𝒍𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 영원히 아름다워 ╰┈➤ Ruler o...