🧓🪓🥰
Aneannen elimde o yüzden yorum ve oy at lütfen! Sınır: 20 oy ve yorumAdam bir süre dediğim şeye karşı duraksadı. Ama ardından çılgınca bir kahkaha attı. Ben kaşlarımı çatmış ciddi bir şekilde ona bakıyordum.
Kahkasını bir süre devam ettirdikten sonra, kafasını eğdi ve derin bir nefes verdi. "Yüzlerce yıldır... Kimse ama kimse fark etmemişti... Hemde hiçkimse." Kafasını kaldırıp bana baktı. Turuncu gözleri çoktan sarıya dönmüştü. Tamda tahmin ettiğim gibi tanrıların gücünü kötüye kullanıyordun.
"Söyle bakalım, küçük kız. Benim bu 'küçük' sırrımı nerden öğrendin?" Tek kaşını kaldırarak bana baktı. Sessiz kaldım, ona herhangi bir cevap tabiki vermeyecektim. Sağı solu belli olmayan delinin tekiydi.
O anda, o atölyede birşey daha görmüştüm. Bir şaman kolyesi... Ve o an anladım. Sürgün edilen varisin güçlerini kötüye kullandığı için silahi ondan alınmıştı. Ve o kolye anılarıda yanında getirmişti. Kolyeye dokunduğumda, onun anılarını görmüştüm. Ardından tekrar, buraya indiğimde bu herifi görmemle onun o olduğunu anlamıştım.
"Ah~ demek o atölyeye gittin. Bu yüzden hiçbir iz bırakmadın." Dediği doğru çıkmıştı ama hiçbir tepki vermedim, çünkü doğru bildiğini öğrenmesini istemiyordum.
"Söylesene, sana ne olarak gözüktü? Bana tavuskuşu olarak görünmüştü. Tanrım, hayatımda gördüğüm en güzel şeydi." Gözlerini kapayıp, gülümsedi.
"Neyden bahsediyorsun?" Tek kaşını kaldırarak ona baktım.
"Ondan tabiki!" Kafasını öne doğru eğip, parlak sarı gözleriyle bana baktı.
"Tsukiyomi hazretlerinden!" Dediği şey karşısında gözlerim dehşetle açıldı. O gördüğüm adamın kim olduğunu açıklamış bulundu. Kendimden emin olan bakışım, o adam hakkındaki gerçeği öğrenmemle erimişti. Nasıl yani, o geyik Tsukiyomi hazretleri miydi? Ama kitapda böyle birşey yazdığını hatırlamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊˚♡𝐑𝐮𝐥𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐌𝐲 𝐇𝐞𝐚𝐫𝐭ღ ᵂⁱᵗʰ ᴿʸᵒᵐᵉⁿ ˢᵘᵏᵘⁿᵃ {✓} [Düzenleniyor]
Fanfic𝑴𝒚 𝒔𝒂𝒗𝒊𝒐𝒓 가련한 여인이여 𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒈𝒐𝒅 𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 나의 어둠과 너의 어둠이 겹쳐질때 그대로 내게 맡겨 𝑹𝒖𝒍𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝑹𝒖𝒍𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝑹𝒖𝒍𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 영원히 아름다워 ╰┈➤ Ruler o...