🧓🪓🥰
Aneannen elimde o yüzden yorum ve oy at lütfen! 20 oy ve yorum.Olduğum yerde çakılmıştım. Karşımdaki yüzünde hiçbir ifade olmayan tanrının dediklerinden sonra nutkum tutulmuştu. Ben ölmüş müydüm?
"Ne... Ne demek araftayım? Ben... Bu... İmkansız..." Elimi saçlarımın arasına daldırdım ve kendimi sakinleştirmek için derin derin nefesler alıp vermeye başladım. Yani, bebeğim annesiz mi büyüyecek? Peki, Sukuna? Eğer benim ölümümü bebekten bilirse?! Ya ona asla sevgi vermezse?!
"Hayır, hayır! Ben geri dönmek istiyorum. Lütfen, Tsukiyomi hazretleri! Yalvarırım!" Yere kapaklaklandım ve ona yalvarmaya başladım.
"Lütfen, daha çocuğumun cinsiyetini bilmiyorum! Daha bir kere kucağıma almadım! Yalvarırım, lütfen! Lütfen, bir kere bile kokusunu koklayamadım." Gözyaşlarım daha fazla yerlerinde kalamamıştı. Hızla akmaya ve zaten su olan zemine damlayıp, ondan bir parça olmaya başlamışlardı.
Bir süre ben hıçkırık ve ağlayış seslerim dışında hiçbir ses olmadı.
"Evladım, sen bu dünya hayatında yeterince zorluk çektin." Tsukiyomi, ağır adımlarla yanıma yaklaştı ve yerde oturup, kendimce kendimi mahveden bana doğru eğildi. Yumuşacık elini yanağıma kaldırıp, ona bakmamı sağladı.
"Sekiz yaşında... Bu dünyada gereken biricik anneni kaybettin. O zamandan sonra ise yine hayatta kalmaya çalışarak geçirdin. Artık sencede artık dinlenmenin vakti gelmedi mi?"
Bu sözler gözlerimin dehşetle açılmasına sebep oldu. Tsukiyomi'nin etrafındaki küçük yıldız takımları birleşti ve küçük bir şekil aldılar.
Şekilin içinde küçük bir çiçek bahçesi vardı. Bahçenin biraz ötesinde ise... biri vardı... Annem...
Yüzündeki gülümseme tıpkı 10 yıl önceki gibiydi. Elindeki çiçeklere bakım yapıyor ve onları büyük bir sevgiyle okşuyordu. Bu sahne gözlerimdeki yaşların dahada hızla akmasına sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
‧₊˚♡𝐑𝐮𝐥𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐌𝐲 𝐇𝐞𝐚𝐫𝐭ღ ᵂⁱᵗʰ ᴿʸᵒᵐᵉⁿ ˢᵘᵏᵘⁿᵃ {✓} [Düzenleniyor]
Fanfiction𝑴𝒚 𝒔𝒂𝒗𝒊𝒐𝒓 가련한 여인이여 𝑴𝒂𝒌𝒆 𝒎𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒈𝒐𝒅 𝑰 𝒄𝒂𝒏 𝒈𝒊𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 나의 어둠과 너의 어둠이 겹쳐질때 그대로 내게 맡겨 𝑹𝒖𝒍𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝑹𝒖𝒍𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 𝑹𝒖𝒍𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒎𝒚 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕 영원히 아름다워 ╰┈➤ Ruler o...