❥ 𝓔𝓹: 𝓔𝓲𝓰𝓱𝓽𝓮𝓮𝓷

444 49 96
                                    

🧓🪓🥰Aneannen elimde o yüzden yorum ve oy at lütfen! 20 oy ve yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🧓🪓🥰
Aneannen elimde o yüzden yorum ve oy at lütfen! 20 oy ve yorum.

⚠️Dikkat: bu bölümde hikaye gidişatı için, ensest ve pedofili ilişki kullanılmıştır. (Desteklemiyorum, desteklediğin için mi yazdın diyeni engellerim. Canımı sıkmayın leyn)⚠️

Sütunun arkasından Tsukimori klanının genç efendisi ve onun yanındakileri izlemeye devam ettim. Ardından Sukuna gerçek formunda dışarıya çıktı, her zamanki gibi Uraume'de hemen onun yanında yerini almıştı. Yavaşça Eiji adlı genç adama yaklaştı ve tam önünde tüm heybetiyle durdu. Genç adamın bedeninin yanında devasa bir dev gibi duruyordu. Eiji'nin yanındaki hizmetkarları korkuyla birkaç adım geriye gitti.

"Tsukiko'nun seninle görüşmesini istemediğimi söylemiştim. Niye hala ısrar ediyorsun?" Sukuna kaşlarına çatarak Eiji'ye baktı.

Genç adam, Sukuna'nın bakışları altında soğuk kanlılığını koruyordu."Lütfen, onunla görüşmemi izin verin. Onunla konuşcaklarım çok ama çok önemli" Eiji ona yalvarır gibi baktı.

"Hayır." Sukuna ateş çıkarır gözlerle ona baktı. Ben ise inanamıyordum. Tsukimori klanının genç efendisi niye benle görüşmek istiyordu ki? Ve bunun için niye bu kadar inatçıydı? Söyleyeceği veya yapacağı şey ne kadar önemliydi?

Eiji'nin arkasındaki hizmetkarlarından biri ona yaklaştı. "Genç efendi, size söylemiştim. Hadi geri-"

Eiji yavaşça yeri eğildi. Anlını yere yasladı ve secdeye kapandı. Herkesin (benimde dahil) nefesi kesilmişti. Sukuna bile Eiji'nin bu hareketine şaşırmıştı. Hayatında ilk defa biri ona bu kadar ısrar ediyordu."Yalvarırım, efendim. Ya ayın varisiyle konuşmama izin verin, yada hemen burada canımı alın."

Bu sözler içimin burkulmasına sebep olmuştu. Gözlerime inanamamıştım. Benimle konuşmak için resmen onurunu ayaklar altına almıştı. Sonuçta güçlü ailelerden herhangi birinden gelen birinin en büyük düşmanları olan Sukuna'nın önünde eğilmesi resmen kendine yaptığı en büyük hakaretti.

Sukuna'nın yüzünde bir sırıtış yayıldı. Elindeki mızrağı kaldırdı. "İyi o zaman, geber." Eiji gözlerinin sakin ve ölüme razı şekilde kapattı. Yanındaki hizmetkarları yapmayın, etmeyin diye bağırıyor ve dehşetle olacakları bekliyorlardı. Hatta birkaç tanesi savaş pozisyonu almıştı bile.

Bunun olmasına izin veremezdim. Baksana, benimle görüşmek için canını ortaya koyuyordu. Ve bende hiçbir şey yokmuş gibi onu izleyeme devam ediyordum. Acilen birşey yapmalıydım. Böyle birinin hiçbirşeymiş gibi ölmesine izin veremezdim.

Hızla durduğum sütunun arkasından çıkıp, koşarak Sukuna'nın mızrağını tuttum. Birden bire beni karşısında, onu durdururken görünce şaşırmıştı. Eiji'de aynı şekilde hafifçe aralanmış ağzıyla bana şaşkınlıkla bakıyordu.

‧₊˚♡𝐑𝐮𝐥𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐌𝐲 𝐇𝐞𝐚𝐫𝐭ღ ᵂⁱᵗʰ ᴿʸᵒᵐᵉⁿ ˢᵘᵏᵘⁿᵃ {✓} [Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin