1. Bölüm

2K 142 55
                                    

bu fic için instagram'daki naragasyungsuperboard hesabının povunu kullandım (povları çok iyi hesabına bakmayanı dövcem)

ve wattpad hesabı da var:
skz_diye_oluomusum

  "Hocam parmaklarım çok acıyor, ne zaman elektroya geçeceğim ben?"

  "Jisung, bunu az önce konuşmuştuk!"

  "Hocam akustik de olur, bakın bass da olur ama bass gitarın telleri çok kalın." dedim ve dudağımı büzdüm, Minho Hoca sinirli bir nefes verip odağını Yeonjun'a çevirmişti. Aslında birkaç arkadaşımız daha kurstaydı fakat bugün gelmediler, özellikle Seungmin Chan Hoca kursu bıraktığından beri çok devamsızlık yapıyordu. Bu yüzden bugünlük sadece üç kişiydik.

  Minho Hoca Yeonjun'a döndüğünde bu fırsattan yararlanıp Hyunjin'e baktım, bana döndüğünde göz göze geldiğimiz anda kendimizi tutamayıp gülmeye başlamıştık. Minho Hoca umursamadığında bu olay biraz daha komikleşmişti.

  Şaka olsun diye gitarı Hyunjin'in kafasına vuruyormuş gibi yapacaktım ki bir güç gitarı aşağı indirmemi engelledi. "Gitarına sadece bir tahta parçası gözüyle bakabiliyor olabilirsin ama aslında neyi ifade ettiğinden haberin var mı senin?"

  Sinirli bir sesle konuşmuştu, oturduğu yerden kalkıp yanıma geldiğini ve o şekilde gitarımı tuttuğunu fark ettim. Gitarıma dokunulmasını sevmediğim için sinirle kaşlarımı kaldırarak ona baktım. Kursu ciddiye almıyor olabilirdim fakat gitarın da bir ruhu temsil ettiğini biliyordum. "Benim için sadece Hyunjin'in kafasından daha değerli bir tahta parçası olduğu doğru aslında."

  Hyunjin "Kafam yok ki-" derken Minho Hoca lafını böldü.

  "Buna bir anlam yüklemiyorsan git buradan Jisung, benim bu kursun düzenini bozacak öğrencilere ihtiyacım yok." diye bağırarak gitarımı sertçe bıraktığında gitarım Hyunjin'in kafasına çarpmıştı. O anın etkisiyle kahkaha atmaya başladığımda Hyunjin de benim gibi kahkaha attı.

  Gitarımın canı acımış mıydı acaba?

  Hyunjin'in kafasını da seviyordum ama gitarım...

  "Devam edelim... Yeonjun, parmaklarını daha sıkı bastırmalısın. Şimdi ses cızırtılı çıkacak fakat ilerde parmakların nasırlaşacağı için sorun olmaz."

  "Eğer Chan Hoca Doriso'da olsaydı Yeonjun çoktan elektroya geçmişti." diyerek Yeonjun'a göz kırptım. Minho Hoca sakinleşmek için gözlerini kapatmıştı.

  "Evet onun mizahı da iyiydi." dedi Hyunjin de. "Bizi bırakması kötü oldu."

  "Şey demişti bi' ara; onu kalbinden vurduğumu düşünenler bana Bang Bang Hocacığım, beni görünce kriz geçirenler Chris Hocacığım, beni canı kadar sevenler Chan Hocacığım diyebilir. Yiyeceğim adamı."

  "Top olduğumu düşünler de Topher Hocacığım diyebilir demişti."

  Hyunjin'in dediği şeyle birlikte hatırladığım anılarla kursun olduğu binayı inletecek kadar sesli bir şekilde gülmüştüm. Bizim gürültümüze rağmen Yeonjun ile ilgilenmeye çalışan Minho Hoca sülalemize söver gibi bir bakış atmıştı.

  "Gürültü yapmaktan başka bir şey bilmiyor musunuz?"

  "Evet Hocam, mesela gitar çalmayı bilmiyoruz çünkü hocamız kötü." dedim dalga geçercesine bir sesle.

  Tam konuşmak için ağzını açacaktı ki telefonumun alarm sesi onu böldü. "Ders bitti hocam, görüşmemek üzere."

bu arada doriso gitar kursunun adı

doriso | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin