15. Bölüm

591 90 10
                                    

  "Ama harbi çıtır." diyerek beni yanıtladığında sinsice güldüm.

  "Senin arkadaşım olduğunu bilmiyorken arabada seni gördü ve numaranı almamı istediğini, Minho Hoca'dan korktuğu için kendinin alamayacağını söyledi."

  "Harbi mi? Hasiktir. Çok yakışırız, değil mi?"

  "Hayır." dedim alay edercesine, ardından devam ettim. "O daha iyilerine layık."

  "Nasıl ya?"

  "Şaka yapıyorum. Yakışırsınız ama çocuğun kişiliği çok tatlı, yumuş yumuş bir şey. Görünüşünden de belli oluyor zaten. Düzgün davransan çok iyi olur, en azından onun yanında."

  Başını sallayarak bana bunu garantilemişti. Veterinerin önünde beni ve Hyunjin'i bekleyen ikiliyi gördüğümde Hyunjin'e kısa bir bakış attım. Bunu umursamadan gidip veterinerin kapısını onların geçmesi için açtı.

  Minho Hoca, Hyunjin'in özünü bildiği için onun bu davranışına şaşırmış gibiydi. Felix ise hafifçe gülümseyerek kapıdan geçmişti.

  "Hueningkai! Hyuka! Kamal! Kai Kamal! Kamal Kai!" diye veterinerin içinde mal mal bağırırken bir bağırış sesi daha geldi.

  "Jisung, sus yoksa o Kamal'ı bir yerine sokarım!"

  "Bebeğim, sakin olsana ya." dedim gülerek, Minho Hoca ve Felix kedileri boxlardan çıkarıyordu. Bebeğim dediğimde Minho Hoca'nın kısa bir bakışını yakalamıştım fakat umursamadım.

  Hyunjin, Hueningkai'nin yanına yaklaşma bahanesiyle yanımdan ayrılıp Felix'in yanına yaklaştı. Minho Hoca da Soonie, Doongi ve Dori'nin kontrolleri yapılırken yanıma gelmişti.

  "Bebeğim mi? Eşcinsel birine mi ders veriyorum yoksa?" dedi alaycı bir şekilde, gerçekten merak edip sorduğunu kimse anlamamıştı zaten.

  "Dolaylı yoldan sormanıza gerek yoktu hocam." diyerek güldüm. "Yoksa siz aptal bir homofobik misiniz?"

  "Dolaylı yoldan sormana gerek yoktu. Homofobik değilim."

  Bu eşcinsel olduğu anlamına geliyordu, değil mi? Sanırım bugün çok şanslıydım.

  "Tüh, tesadüfe bakın. Ben de homofobik değilim."

  Hafifçe bana doğru eğilip "Öyle miymiş?" dedi ve başını yana eğdi, dudaklarından küçük bir kıkırdama kaçmıştı.

  Gözlerim dudakları ve gözleri arasında giderken başımı sallamayı denemiştim. Gözlerimin çelişkisini fark etmiş gibi inat edercesine dilini dudaklarının üstünde gezdirdi.

  "Gözlerin." dedi ve kısa bir süre duraksadı. "Gözlerinde gerçekten bir evren var."


ya amk çok cıvık oldular kabul etmiyom

doriso | minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin